آیا ارزش خرید ماشین ظرفشویی با انرژی کارآمد است؟

وقتی کسی در مورد "ماشین ظرفشویی کارآمد" صحبت می کند ، می تواند به ماشین ظرفشویی مراجعه کند که در استفاده از آب آن کارآمد است. ماشین ظرفشویی در واقع جعبه ای است که لیتر و لیتر آب پمپ شده در داخل و خارج از آن را دریافت می کند ، بنابراین مطمئناً باید در مورد مصرف آب فکر کنید. با این حال ، اگر شما در حال خرید ماشین ظرفشویی جدید هستید ، باید راندمان انرژی هر مدل مورد نظر خود را نیز به طور جدی در نظر بگیرید.

مشتریانی که به دنبال خرید هر نوع لوازم خانگی هستند ، خود را با همان سؤال مطرح می کنند: آیا ارزش خرید یک مدل گران قیمت تر به دلیل بهره وری انرژی است؟ مطمئناً تا زمانی که صاحب دستگاه باشید ، در صورتحساب برق پس انداز خواهید کرد ، اما آیا این پس انداز برای توجیه ضربه اولیه به کیف پول شما کافی است؟

برای امتحان کردن و پاسخ به این سؤال ، ما اعداد را در سه ماشین ظرفشویی مختلف آزاد – با رتبه بندی بازده انرژی 2 5 ستاره ، 3.5 ستاره و 4/5 ستاره – برای دیدن اینکه آیا سود قابل توجهی در دراز مدت برای خرید یک انرژی گران تر و بیشتر وجود دارد ، خرد کردیم. ماشین ظرفشویی کارآمد.

ما با استفاده از این فرضیه مبنی بر اینکه متوسط ​​خانواده استرالیایی ظرفشویی خود را 14 بار در هفته (دو بار در روز) اجرا می کند ، با این ارقام آشنا شدیم. اگر ماشین ظرفشویی خود را بیشتر از 14 بار در هفته اجرا کنید ، هزینه های سالانه شما با هزینه های این مقاله متفاوت خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که این محاسبات هزینه آب مورد استفاده در هنگام کار با ماشین ظرفشویی را شامل نمی شود و این یک هزینه اضافی نیز خواهد بود. و سرانجام ، این مقایسه براساس قیمت برق 0.29 دلار در کیلووات ساعت است. نرخ برق در سراسر کشور متفاوت است ، بنابراین این را نیز در خاطر داشته باشید.

مدل 2.5 ستاره – Emilia EDW62SS
کاربر این کاربر در سادگی ، این مدل متوسط ​​از Emilia سه چرخه شستشوی مختلف ، وظیفه سنگین ، نرمال و ظریف را ارائه می دهد. این دستگاه با یک دستگاه ضد سیل همراه است ، به این معنی که کف و خانه شما از هرگونه نقصی که ماشین ظرفشویی شما ممکن است رنج ببرد ، ایمن است. این شهر همچنین دارای امتیاز آب 4 ستاره است و در هر چرخه از 12 لیتر آب استفاده می کند و این را برای یک مدل در این نقطه قیمت بسیار کارآمد می کند.

قیمت خرید – 469 دلار
مصرف انرژی – 330kWh
انرژی مورد استفاده در هر سال – 660kWh
هزینه سالانه اجرا – 189 دلار
هزینه های اجرای بیش از 10 سال – 1،894 دلار
هزینه کل مالکیت بیش از 10 سال – 3636 دلار

مدل 3.5 ستاره – آبشار سامسونگ DW60H9950FW
این ماشین ظرفشویی سامسونگ مجهز به فناوری Water Wall است که امکان تمیز کردن کامل ظروف شما را فراهم می کند ، پنج چرخه مختلف شستشو را به همراه قابلیت نیمه بار و حالت اکو ارائه می دهد. همچنین دارای درجه آب 5 ستاره است و در هر چرخه از 12.2 لیتر آب استفاده می کند ، و آن را برای ماشین ظرفشویی میان رده فوق العاده کارآمد می کند.

قیمت خرید – 1،169 دلار
مصرف انرژی – 295 کیلووات ساعت
انرژی مورد استفاده در هر سال – 590kWh
هزینه سالانه اجرا – 169 دلار
هزینه های اجرای بیش از 10 سال – 1693 دلار
هزینه کل مالکیت بیش از 10 سال – 2862 دلار
مدل 4.5 ستاره – Bosch SMS88TI03A
این ماشین ظرفشویی از Bosch به عنوان "زمزمه ساکت" توصیف شده است به گونه ای طراحی شده است که به اندازه کافی ساکت باشد تا در خانه هایی که دارای نوزادان هستند ، سرگرم نشوید و آن را دوستانه خانوادگی و همچنین دوستدار محیط زیست قرار دهید. این ماشین ظرفشویی با داشتن امتیاز انرژی 4/4 ستاره و امتیاز 5 ستاره در آب ، از نظر کارآمدترین کارایی در این لیست قرار دارد. این ماده در هر چرخه از 12 لیتر آب استفاده می کند و هشت برنامه شستشوی مختلف ، قابلیت بارگذاری سریع و سریع شستشو و حالت اکو را ارائه می دهد. افزودن به جنبه کودک پسند آن ، گنجاندن ویژگی قفل کودک است.

قیمت خرید – 2،069 دلار
مصرف انرژی – 205kWh
انرژی مورد استفاده در هر سال – 410kWh
هزینه سالانه اجرا – 118 دلار
هزینه های اجرای بیش از 10 سال – 1،177 دلار
هزینه کل مالکیت بیش از 10 سال – 2424 دلار
آیا هزینه آن صرفه جویی در مصرف انرژی است؟
بنابراین از این مقایسه بدیهی است که وقتی صحبت از ماشین های ظرفشویی است ، بهبود بهره وری انرژی برای جبران هزینه های اولیه بالاتر خرید کم نیست. مدل Bosch بیش از دو ماشین ظرفشویی دیگر حتی با گذشت 10 سال از بازده انرژی بهتر ، با حاشیه زیادی هزینه دارد.

تفاوت کلی بین مدلهای 3.5 ستاره و 2.5 ستاره (499 دلار) در مقایسه با مدل 4.5 و 3.5 ستاره (384 دلار) تفاوت چندانی با هم ندارد ، به این معنی که اگر به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی هستید. ممکن است ایده ای باشد که با مدل 2.5 ستاره کم کارتر پیش بروید. حتی بعد از 10 سال ، ناکارآمدی آن به اندازه امتیاز بالاتر مدل Bosch هزینه نخواهد کرد. با این حال ، شما باید نتایج بهبود نظری را که از ماشین ظرفشویی گرانتر انتظار دارید ، در نظر بگیرید.

این را هم بخاطر بسپارید که این یک مقایسه کاملاً خاص است و این که هر مدل 4/4 ستاره نسبت به هر مدل 2.5 ستاره گرانتر نخواهد بود ، بلکه بینش روشنی را در مورد اینکه آیا برای خرید انرژی کارآمد پرداخت می کند یا نه ، ارائه می دهد.

همچنین توجه داشته باشید که هرچه یک مدل کارآمدتر باشد ، از نظر محیطی نیز سازگارتر است. بنابراین اگر این برای شما مهم است ، ممکن است بخواهید بزرگترین نقطه تفاوت را ایجاد کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *