راهنمای خرید: نحوه انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی

در نظر گرفته شده برای انجام هر کاری یک محصول لوکس، ماشین ظرفشویی در آن حرکت به جلو فتح غذاهای اسپانیایی .

لوازم پارادوكس ، كه در قرن نوزدهم و به شكل برتر امروزه ايجاد شده است ، در هر خانه صرفه جويي در زمان و پول مي كند. به همین دلیل در ComputerHoy ما یک سری نکات در این راهنمای مبتدی را برای شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند ماشین ظرفشویی ارزان ، کارآمد و خوبی را انتخاب کنید .

منشاء ماشین ظرفشویی موجب صرفه جویی در یک داستان جالب. اگرچه حق ثبت اختراع اول مربوط به جوئل هاستون است ، اما همه افتخار اختراع ماشین ظرفشویی مدرن را به جوزفین کوکران ، نوه میلیونر مخترع مخزن بخار بخار اعطا می کنند  . Crochane خدمتکارانی برای شستن ظروف خود داشت اما دستگاه را طوری طراحی کرد که بندگانش ظروف چینی خود را خراب نکنند.

از آن زمان ماشین ظرفشویی وارد آشپزخانه های نیمی از جهان ، ابتدا در رستوران ها و سپس در خانه ها می شود ، زیرا یک راه حل عملی برای صرفه جویی در وقت و هزینه است. ماشین ظرفشویی به عنوان لوازم پارادوکس شناخته می شود ، قادر به شستشوی ظروف و پخت همزمان در همان زمان است ، دستگاهی که در مقایسه با انسان صرفه جویی می کند و در آن شستشوی اقتصادی از بقیه طولانی تر است.

انواع ماشین ظرفشویی
اول از همه ، مانند مورد یخچال و ماشین لباسشویی ، تعیین دقیق اقدامات موجود برای نصب ماشین ظرفشویی در آشپزخانه ضروری است. اگرچه آنها طی دهه گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته اند ، سه نوع اساسی ماشین ظرفشویی وجود دارد:

ماشین ظرفشویی مجتمع . دستگاه کاملاً با بقیه مبلمان آشپزخانه یکپارچه شده است.
ماشین ظرفشویی یکپارچه . آنها در کنار صفحه کنترل اصلی در معرض دید باقی می مانند.
ماشین ظرفشویی نصب رایگان . آنها می توانند در هر نقطه از خانه نصب شوند ، اما همیشه با یک آب خروجی.
اندازه و ظرفیت
هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی جدید ، ارزیابی صحیح نیازهای خانه ضروری است. خرید بهترین ماشین ظرفشویی به معنای بزرگترین یا کارآمدترین خانه نیست ، بلکه موردی است که مناسب شرایط هر یک باشد.

برای شروع کار ظرفشویی ها را می توان به سه گروه بزرگ ، باریک و جمع و جور تقسیم کرد . وسایل بزرگ – رایج ترین در آشپزخانه های اسپانیا – 60 سانتیمتر یا بیشتر هستند و ظرفیت بالایی را می دهند.

ماشین ظرفشویی باریک اجازه می دهد شما را به نصب دستگاه در آشپزخانه کوچک به نوسان بین 45 و 60 سانتی متر عرض و زمین در سال های اخیر به دست آورده اند. سرانجام ، ماشین های ظرفشویی جمع و جور کمتر از 45 سانتیمتر عرض دارند بنابراین در هر مکانی جا می گیرند ، ظرف ها را در هیچ زمان تمیز نمی کنند و جایگزینی برای کف های کوچکتر هستند.

در مورد ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بدانید که برخلاف یخچال یا ماشین لباسشویی ، در این حالت به جای لیتر تعداد کارد و چنگال آنها مشخص می شود . کارد و چنگال کاری معادل تمام وسایلی که شخص برای ناهار کامل با سه ظرف و قهوه از آن استفاده می کند:

6 یا کمتر پوشیده شده است . ماشین ظرفشویی جمع و جور برای مجردها و خانه هایی که به طور نامحدود شسته می شوند.
7 تا 11 پوشیده شده است . ماشین ظرفشویی متوسط ​​، ایده آل برای خانواده های کوچک و یا فضای کمی در آشپزخانه.
از 12 تا 16 پوشیده شده است . ماشین ظرفشویی بزرگ ، برای خانواده های بزرگی که مرتباً از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *