بهترین یخچال فریزر با فریزر پایین برای خرید در سال 2019

در اینجا شروع به

برای یخچال فریزر خوب و طراحی شده و کاربردی فریزر ، Kenmore Elite 79043 بهترین گزینه ما است.

این یخچال از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در کل 24.1 فوت مکعب در دسترس است تا محصولات فاسد شده شما را تازه و به راحتی در دسترس نگه دارد. امکاناتی نظیر سیستم کشو در فریزر و درب یخچال در یخچال و فریزر باعث می شود همه چیز را منظم و منظره نگه دارید. یک دستگاه یخ بدون نیاز به پر کردن و پشته کردن سینی های مکعب یخ ، یخ های زیادی را برای نوشیدنی های مورد علاقه خود نگه می دارد. یکی دیگر از ویژگی های محبوب این یخچال با فریزر پایین ، نورپردازی LED است که دیدن یک فضای داخلی را با یک نگاه آسان می کند. فقط بخاطر داشته باشید که اگر در نیمه شب برای نوشیدنی یا میان وعده از تختخواب خود خارج شوید ، چراغهای روشن می توانند چشم را غافلگیر کنند!

بسیاری از افراد از عملکرد خاموش این یخچال بسیار خوشحال هستند که می تواند یک شکایت رایج برای افرادی باشد که یک وسیله جدید خریداری می کنند. علاوه بر این ، این یخچال فریزر با فریزر پایین تر و بازده انرژی بیشتری در بازار است. هزینه انرژی سالانه پیش بینی شده تنها 61 دلار است. به طور خلاصه ، Kenmore Elite 79043 ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را با قیمت پایین تر از قیمت مورد انتظار ارائه می دهد. 

برای یخچال فریزر با قیمت پایین تر از قیمت دلار ، تجاوز بیش از مقدار Amana 18.7 مس دشوار است. یخچال فریزر پایین.

این مدل اقتصادی تمام راحتی های پیکربندی فریزر پایین و بدون برچسب قیمت را نشان می دهد که حساب بانکی شما را ذوب می کند. در اتمام های سفید یا سیاه و یا در استیل ضد زنگ روشن و با هزینه کمتری برای بروزرسانی موجود ، می توانید این یخچال فشرده اما کارآمد را با قیمت کمتر از 1000 دلار به آشپزخانه خود اضافه کنید.

در حالی که بسیاری از ویژگی های عجیب و غریب در این یخچال و فریزر اقتصادی با فریزر پایین وجود ندارد ، تمام پایه ها را پوشش می دهد. در یخچال و فریزر که به راحتی قابل دسترسی است ، ظروف موجود در درب گالن را برای ذخیره شیر ، آب میوه و بیشتر و ظروف مخصوص محصولات با رطوبت کنترل شده پیدا خواهید کرد. کنترل پنل در قسمت جلویی و مرکزی قرار دارد که باعث می شود تنظیمات را آسان کرده و دمای مطلوب را در یخچال و فریزر حفظ کنید. در فریزر زیر قفسه های سیم ، یک سبد قابل جابجایی و قفسه های موجود در درب را پیدا خواهید کرد تا همه چیز مرتب و منظم باشد. بیش از 90 درصد خریداران می گویند که این مدل را توصیه می کنند ، اگر به یخچال اقتصادی با فریزر پایین نیاز دارید ، نمی توانید با Amana اشتباه بگیرید.

برای یخچال فریزر با فریزر پایین با عمق پیشخوان ، سری Bosch 800 گزینه ای خوب اما گران است.

این یخچال و باریک باریک دارای شیشه ای برجسته نسبت به رنگ سفید است (رنگ های مشکی یا استیل ضد زنگ نیز موجود است) و 10 فوت مکعب از فضای کل را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی ضد عمق به این معنی است که یخچال و فریزر در فضای آشپزخانه شما بی نظیر نخواهد بود و به فضای شما جلوه ای بالا می بخشد.

یخچال و فریزر دسترسی آسان و بیشتر فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد ، و 7.5 فوت مکعب آن برای نگهداری محصولات ، گوشت و پنیر و حتی بطری های شراب موجود در قفسه موجود است. کوچکترین فریزر تنها دارای فضای 5/5 فوت مکعب است ، اما با 3 کشو جداگانه برای ظروف جامد سازماندهی شده است. توجه داشته باشید که برخلاف سایر مدل های فریزرهای پایین ، قفسه ای در درب وجود ندارد.

برای این یخچال باریک ، با فریزر پایین تر و با عمق ضد حمله ، حق بیمه ای را پرداخت خواهید کرد ، اما پاداش ظاهری با کیفیت و عملکرد بی صدا و چشمگیر دستگاه های Bosch است.

اگر پیکربندی آشپزخانه شما نیاز به یخچال و فریزر داخلی داخلی دارد ، KitchenAid KBBR306ESS گزینه ای ظریف است که بسیار مناسب به نظر می رسد و عملکرد خوبی خواهد داشت.

این یخچال با فریزر استیل بیرونی صاف و دستگیره باریک و مدرن ، به زیبایی هر نوع آشپزخانه لذیذ می بخشد. در داخل KitchenAid KBBR306ESS ، یک فضای داخلی پلاتین با دیوارهای نقره ای براق به جای معمول پلاستیک سفید پیدا خواهید کرد. فریزر یک طراحی کشو قابل جابجایی است که دسترسی به کل فضای داخلی را تسهیل می کند ، خصوصاً با اضافه کردن یک کشو سطح دوم کوچک. یخ ساز نصب شده کارخانه یخ یخ را همیشه پر نگه می دارد.

این یخچال فریزر با عملکرد پایین دارای دو سیستم برودتی: یکی برای مواد غذایی تازه در یخچال و دیگری برای مواد غذایی منجمد. این یخچال و فریزر با یخچال و فریزر داخلی داخلی مقایسه ای داشته و دارای ضمانت سیستم FIT است ، به این معنی که KitchenAid تضمین می کند که متناسب با کابینت های موجود شما خواهد بود.

این یخچال دارای درب های فرانسوی در بالا و یک فریزر در قسمت پایین است که دارای دو محفظه جداگانه است. در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره مواد غذایی تازه ، حتی می توانید فریزر پایین سمت راست را به بخش یخچال و فریزر تبدیل کنید. و اگر نیاز به ذخیره سازی مواد غذایی منجمد شما افزایش می یابد ، کافی است محفظه را به حالت فریزر برگردانید.

سامسونگ 4-DoorFlex یخچال و فریزر مناسب برای افرادی است که در پایین فریزر به فضای زیادی احتیاج ندارند ، زیرا در عوض می توان از یک طرف آن برای مواد غذایی تازه استفاده کرد. همچنین اگر مقدار غذای یخ زده در طول ماه نوسان داشته باشد خوب است. تنها چیزی که باید در مورد این یخچال و فریزر بدانید این است که حالت گردش خون می تواند کمی پر سر و صدا باشد. بسیاری از مردم می گویند این به نظر می رسد مانند حباب یک آکواریوم است. در حالی که این یک عامل تعیین کننده برای همه نیست ، ممکن است عادت کند مدتی طول بکشد. با این حال ، تقریباً همه قبول دارند که انعطاف پذیری این یخچال با فریزر پایین بسیار کاربردی است و ارزش این مدل را دارد.

نوشتن کنید…

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *