ما مصرف انرژی ماشین های لباسشویی را درک می کنیم

بیشتر و بیشتر لوازم خانگی در خانه ما وجود دارد. فواید آنها آشکار است ، آنها زندگی ما را راحت تر و راحت تر می کنند. موافق باشید که بدون یخچال ، ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی ، بسیار مشکل خواهد بود. حتی ممکن است برخی بگویند غیرممکن است. اما چنین تعداد زیادی از وسایل خانگی مختلف ، تفاوت های خاصی را به همراه دارد ، یعنی با افزایش تعداد لوازم خانگی ، مصرف برق افزایش می یابد.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی – ماشین لباسشویی در فضای داخلی را درک کنید

به راحتی می توان پیوند بین افزایش مصرف انرژی و افزایش قبض برق را ردیابی کرد. و برای اینکه این صورتحسابها ما را به شوک و وحشت نکشاند ، لازم است از قبل اطمینان حاصل کنیم که تجهیزات ما اقتصادی است. اما چگونه می توان از قبل دانست که آیا یک ماشین جدید مانند ماشین لباسشویی اقتصادی خواهد بود یا خیر؟ این واقعا ساده است و ما همه راجع به مصرف برق ماشین لباسشویی و نحوه انتخاب اقتصادی ترین در بین سایر موارد به شما خواهیم گفت.

کلاس انرژی چیست؟
ماشین لباسشویی نیاز به اتصال به شبکه دارد. در طول کار خود مقدار مشخصی از برق مصرف می کند. اما باید درک کنیم که مدل های مختلف ماشین لباسشویی از فن آوری ها و حالت های مختلف استفاده می کنند ، به گونه ای که یک مدل می تواند بیش از مدل دیگر برق مصرف کند. یا برعکس – کمتر. برای ایجاد یک سیستم ، یک طبقه بندی ویژه تهیه شده است که جزئیات کلاس های انرژی ماشین های لباسشویی را نشان می دهد.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی – ماشین لباسشویی داخلی را درک کنید

کلاس ها با حروف لاتین A ، B ، C ، D ، E ، F ، G. کلاس A مشخص می شوند ، در این حالت اقتصادی ترین ، اما A + ، A ++ و A +++ اندکی بعد به فارغ التحصیلی موجود اضافه شده است. بنابراین ، تولید کنندگان موفق به دستیابی به مقرون به صرفه تر از ماشین آلات ماشین لباسشویی مدرن از آنچه که در ابتدا انتظار می رفت بود. این بدان معناست که اگر می خواهید کلاس اقتصاد ماشین لباسشویی را بدانید ، فقط باید به مارک توجه کنید و نامه مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

شایان ذکر است که میزان مصرف برق ماشین لباسشویی بارگیری جلو و عمودی به طور مساوی طبقه بندی می شود.

طبقه بندی مصرف انرژی چگونه ظاهر شد؟
قبل از رسیدن به کامل ترین جزئیات ، اجازه دهید کمی گشت و گذار در داستان داشته باشیم. شاید بتوانم کمی شما را شگفت زده کنم ، اما ما اولین کسی نیستیم که به طور جدی در مورد مصرف انرژی ماشین های لباسشویی در کیلووات و در واقع تجهیزات دیگر نیز فکر کنیم. در دهه 1980 ، اروپایی ها تصور می کردند که لوازم خانگی الکتریسیته زیادی مصرف می کنند و آن را کمی اقتصادی تر نمی کنند.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی را بفهمید – ماشین لباسشویی با حوله

بدون فکر کردن ، در سال 1992 ، اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر طبقه بندی واحدی را برای لوازم خانگی ایجاد کرده اند. در ابتدا با هشت حرف لاتین A به G مشخص شد ، اما در سال 2002 این طبقه بندی با A + گسترش یافت و اندکی بعد A ++ و A +++ ظاهر شد. با تشکر از این طبقه بندی ، مصرف کنندگان در سراسر جهان این فرصت را دارند که از قبل بدانند تجهیزات اقتصادی خریداری شده از قبل چقدر است.

خیلی زود ، این عمل در سراسر جهان رواج پیدا کرده است و امروز ما می توانیم تمام اطلاعات مورد نیاز ماشین لباسشویی را از یک برچسب استاندارد دریافت کنیم. همچنین می توانید در مورد مصرف برق ماشین لباسشویی در طول چرخه شستشو اطلاعات کسب کنید.

چگونه کلاس انرژی را دریابیم؟
کدام کلاس قدرت برای ماشین لباسشویی بهترین موردی است که ما از آن فهمیدیم. حال بیایید درک کنیم که چگونه می توانیم اطلاعاتی را در مورد کدام کلاس ماشین لباسشویی خاص کسب کنیم. انجام آن آسان خواهد بود ، زیرا هیچ تولید کننده مناسبی در حال مخفی کردن چنین اطلاعاتی نیست.

برچسب استاندارد. بیشترین میزان اطلاعات در مورد ماشین لباسشویی از جمله مدل ، کلاس انرژی ، ظرفیت بار ، سر و صدا و موارد دیگر را نشان می دهد. معمولاً به جلوی بدنه دستگاه چسبانده شده و به عنوان یک مرجع عالی برای ما عمل می کند.

وب سایت رسمی تولید کننده اگر ما یک ماشین لباسشویی را بصورت آنلاین در یک فروشگاه اینترنتی انتخاب کنیم یا به دلایلی که شما برچسب خود دستگاه پیدا نمی کنید ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلاس مصرف برق و موارد دیگر در وب سایت سازنده بیابید.

کلاس های انرژی ماشین های لباسشویی – ماشین لباسشویی در اتاق را درک کنید

مستندات ماشین لباسشویی. همچنین یک روش سوم وجود دارد که می توانید ماشین لباسشویی شما چقدر مقرون به صرفه باشد. اطلاعات را می توان از مستندات تهیه شده توسط ماشین لباسشویی یا پلاک نام به دست آورد. ممکن است یک کلاس خاص وجود نداشته باشد ، اما تعداد دقیقی وجود دارد.

چگونه کلاس مصرف انرژی را خودتان محاسبه کنید؟
ماشین های لباسشویی با کلاس انرژی A ، A + ، A ++ و A +++ اقتصادی ترین محسوب می شوند. تولید کنندگان این موضوع را پیگیری می کنند و سعی می کنند بهترین مدل های خود را به صرفه ترین انرژی تبدیل کنند. در نتیجه ، پیدا کردن ماشین لباسشویی کلاس B تقریبا غیر واقعی است. با این حال ، اگر کمی بی اعتمادی دارید و این حس را دارید که می توانید اطلاعات تولید کننده را بررسی کنید ، پس می خواهیم نحوه انجام آن را به شما بگوییم.

با دانستن اینکه یک ماشین لباسشویی برقی در یک ساعت کار خود چقدر مصرف می کند ، می توانیم بطور مستقل تشخیص دهیم که کدام کلاس از انرژی خود را دارد. توان ماشین لباسشویی و مصرف برق با یکدیگر ارتباط دارند و همچنین طبقه بندی می تواند از طریق بار موجود در دستگاه تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر بدانیم که ماشین لباسشویی به مدت 1 ساعت کار خود از 86/0 کیلووات ساعت در ساعت استفاده می کند و بار 6 کیلوگرم دارد ، پس با محاسبات ساده می توان دریافت که متعلق به کلاس انرژی A ++ است و مقرون به صرفه است.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی – کتان در ماشین لباسشویی را درک کنید

برای ما مهم است که بدانیم ماشین لباسشویی چه فایده ای دارد ، زیرا محاسبه کیلووات بر ساعت برای 1 کیلوگرم است. به شرح زیر محاسبه می شود: 0.86 کیلووات ساعت به 6 کیلوگرم تقسیم می شود و نتیجه آن 0.1433 کیلووات ساعت بر کیلوگرم است. از جدول بالا ، این متریک را با کلاس A ++ مقایسه می کنیم.

فناوری هایی که ماشین لباسشویی را اقتصادی تر می کند
بسیاری از تولید کنندگان بطور مستقل فناوری هایی را توسعه می دهند که به ماشینهای لباسشویی آنها اقتصادی تر می شود. برخی این طرح ها را خودشان ساخته و بعضی دیگر آنها را خریداری می کنند و در ماشین لباسشویی نیز از آنها استفاده می کنند. در اینجا مؤثرترین نوآوری هایی است که باعث شده است لباس های شسته شده ما در مدت زمان کوتاه مقرون به صرفه باشد.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی را درک کنید – فناوری اینورتر

موتور اینورتر. مدت ها قبل از طبقه بندی انرژی برای اولین بار در ماشین های لباسشویی ، فناوری اینورتر نسبتاً اخیر ظهور کرده است. به لطف فناوری نوآورانه ، مصرف برق موتور اینورتر بارها کاهش یافته است. نمونه بارز این امر ، مصرف برق ماشین های لباسشویی ال جی است که از نظر اقتصادی یکی از اقتصادی ترین آنها محسوب می شوند.

سیستم هوشمند در تولید کنندگان مختلف ، این سیستم متفاوت نامیده می شود ، اما ذات آن تقریباً یکسان است. نکته اصلی در این سیستم ، که ماشین لباسشویی را اقتصادی می کند ، بسته به اینکه چه میزان لباسشویی را در آن قرار می دهیم ، امکان دفع آب است. به این ترتیب ، اگر طبل ماشین لباسشویی را به طور کامل بار نگذاریم ، مصرف آب وجود نخواهد داشت. برای گرم کردن آب کمتری برق مصرف می کند.

ما انرژی مصرفی ماشین های لباسشویی را درک می کنیم – فناوری ecobubble

EcoBubble فناوری سامسونگ برای ماشین های شستشو باعث شده است تا انرژی بسیار بیشتری به دست بیاید. جوهر آن این است که با مخلوط کردن پودر و آب برای ایجاد کف ، ماده سوم هوا ، هوا اضافه می شود. در این حالت ، کف بسیار بزرگتر می شود ، به راحتی در منافذ پارچه نفوذ می کند و بسیار موثرتر باز می شود. به همین دلیل می توان دمای شستشو را پایین تر از حد معمول تنظیم کرد. این یک روش ساده برای صرفه جویی در مصرف کیلووات اضافی در گرمایش است.

چه چیزی می تواند هزینه برق را افزایش دهد؟
گاهی اوقات تلاش فقط تولید کنندگان ماشین لباسشویی برای ایجاد شرایط صرفه جویی در برق کافی نیست. بعضی اوقات ما شرایط را برای ماشین لباسشویی ایجاد می کنیم تا از برق بیشتری استفاده کند. ما معمولاً این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهیم ، بنابراین برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی در آینده ، بیایید دریابیم که چه مشکلی ممکن است باشد.

ما برنامه نادرست را انتخاب می کنیم. در این حالت ، اگر برنامه ای را برای شستشو با مدت زمان طولانی و گرما برای مواردی که به شدت آلوده نیستند انتخاب کنیم ، ما نیز مصرف انرژی خود را افزایش می دهیم.

ما ماشین لباسشویی را بارگیری می کنیم. محاسبه کلاس انرژی بر اساس هزینه برق در هر کیلوگرم پارچه محاسبه می شود. این بدان معناست که هرچه ماشین لباسشویی را بیشتر بار کنیم ، انرژی بیشتری نیز نیاز دارد. و اگر ما ماشین لباسشویی را بیش از حد اضافه کنیم ، این کار نه تنها برق بیش از حد معمول مصرف می کند ، بلکه کارایی ما را نیز شسته نمی کند.

مصرف انرژی ماشین های لباسشویی را بفهمید – لباس زیر در درام

عدم مراقبت از ماشین لباسشویی. TEN ماشین لباسشویی ما به مراقبت منظم احتیاج دارد ، زیرا ممکن است با گذشت زمان فریاد بزند. هرچه بیشتر باشد ، گرم کردن عنصر گرمایشی دشوارتر است. به همین دلیل است که مصرف برق ما در حال افزایش است و هزینه های صورتحساب ما در حال افزایش است.

بیایید خلاصه کنیم
ایجاد یک طبقه بندی یکپارچه از مصرف انرژی نه تنها ماشین های لباسشویی بلکه به طور کلی از لوازم خانگی نیز گامی بزرگ به جلو بود. از این گذشته ، این امر به ما ، مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا به روشنی ببینند و بفهمند چه نوع تجهیزات خریداری می کنیم ، اقتصادی یا بالعکس ، مصرف کننده انرژی است. این به نوبه خود ، تولیدكنندگان را به ایجاد انگیزه برای توسعه فن آوری برای كاهش مصرف انرژی ماشین آلات خود به منظور رقابتی ماندن به این صنعت تبدیل كرد.

ما مصرف انرژی ماشین های لباسشویی – ماشین لباسشویی سامسونگ را درک می کنیم

این رویکرد به ما امکان داد كه جدول كلاسها را به سه موقعیت دیگر گسترش دهیم و به کلاسهای موجود A + ، A ++ و A +++ اضافه كنیم. اما ما حق داریم پیشرفت بیشتری داشته باشیم و ممکن است خیلی زود لوازم خانگی با انرژی کارآمدتری را نیز دریافت کنیم. حداقل ، پیشرفت در جهت به حداکثر رساندن حفاظت از منابع و صرفه جویی در هزینه حرکت می کند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *