مواد شوینده ماشین ظرفشویی

برای اینکه درخشش ظروف و ماشین ظرفشویی برای سالها در خدمت باشد ، از مواد شوینده مخصوصی برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید. آنها حاوی حلالهایی هستند که باقیمانده مواد غذایی را به خوبی حل می کنند و باعث ضد عفونی شدن می شوند ، که باعث ایجاد ویژگی های خاصی به ظروف می شود.

با استفاده یکپارچه از مواد شوینده ، نتیجه ای بی عیب و نقص حاصل می شود: مواد شوینده برای از بین بردن خاک ، نمک – برای نرم کردن آب ، کمک شستشو – برای جلوگیری از لکه بر روی ظروف.

بارگذاریچندین نوع مواد شوینده ظرفشویی وجود دارد – به صورت پودر ، به شکل ژل یا قرص:

پودر نوع متداول مواد شوینده است. یک ویژگی بارز این است که هنگام تماس با پوست جذب نمی شود. بقیه مواد شوینده سنتی ظرفشویی است. به عنوان یک نقطه ضعف ، قابلیت ضعف و توانایی آن در خراش دادن سطح ظروف (در موارد نادر) برجسته می شود.
ژل برای ماشین های ظرفشویی امن ترین در نظر گرفته شده است: آب را نرم می کند ، مانند میکروب پودری باعث میکروب ایجاد نمی شود. لکه ها را بدون اکسید کننده فلز و نقره از بین می برد. ایده آل برای شستن پرسلن؛
قرص برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی – این یک گزینه اقتصادی است. آنها تک لایه هستند ، فقط حاوی مواد شوینده ظرفشویی و چند لایه هستند – عملکرد یک ماده شوینده ، کمک شستشو و نمک را برای نرم کردن آب ترکیب می کنند. هر قرص دارای نواری به قطر است که باعث می شود با استفاده از مقدار مناسب ظروف برای شستشو ، به دو یا چهار قسمت تقسیم شود.
وسیله ای برای شستن ظرف های اتوماتیک
بسته به کلاس و نوع ماشین ظرفشویی ، محصولات ماشین ظرفشویی را خریداری کنید.

مواد شوینده ضعیف قلیایی ، که شامل آنزیم ها می شود ، ظروف را به آرامی در دماهای پایین (45-55 درجه سانتیگراد) تمیز کنید. مناسب برای انواع ظروف. آنزیم ها مواد بیولوژیکی فعال هستند که پروتئین ها ، چربی ها و کربوهیدرات ها را تجزیه می کنند. با انواع آلودگی مقابله کنید.

محصولات کلر ناخالصی های سنگین را از بین می برد. آنها خاصیت سفید کنندگی دارند ، اما می توانند به ظروف نازک ، فلزی و شکننده آسیب وارد کنند. با از بین بردن آلاینده های پیچیده و پلاک از چای ، قهوه و شراب قرمز کنار بیایید. جابجایی دقیق نیاز به نقره ، کاپرونیکل ، ظروف نقاشی شده با دست ، پرسلن خوب و کریستال دارد.

مواد شوینده ماشین ظرفشویی ساخته شده از مواد اولیه طبیعی هنگام شستشو کاملاً تجزیه می شوند. آنها حاوی مواد شیمیایی فعال و تهاجمی نیستند – کلر ، سدیم پوربورات ، مواد نگهدارنده مصنوعی ، رنگها و فسفاتها. تمیز کردن ظروف به دلیل اکسیژن و اجزای طبیعی فعال است و هرگونه آلودگی را برطرف می کند.

بشقاب ها را بشویید
کمک شستشو یک مکمل برای محصولات تمیز کننده اصلی است. هنگام خشک شدن ، لکه هایی از قطرات آب یا لکه دار شدن سطح ظروف از آب بیش از حد سخت ظاهر می شود. کمک شستشو این نواقص را برطرف می کند و به درخشش و تمیزی ظرف ها کمک می کند. باریکترین فیلم که آب را دفع می کند ، روی سطح ظروف ایجاد می کند. برای سلامتی بی خطر است و بر طعم غذا تأثیر نمی گذارد.

بارگذاری

نرم کننده آب – نمک (مخصوص) برای ماشین های ظرفشویی
آب سخت مشکلی برای داخل ماشین ظرفشویی است. نمک برای ماشین های ظرفشویی نمک آب را برای دستگاه مضر می کند و از تشکیل مقیاس و رسوب کلسیم روی عناصر گرمایش دستگاه جلوگیری می کند. نرم کننده آب (نمک) به همراه مواد شوینده اضافه می شود. نسبت نرم کننده به میزان سختی آب بستگی دارد. پس از شستشو ، نرم کننده آب کاملاً از سطح ظروف خارج می شود.

پاک کننده ظرفشویی
برای ماندگاری طولانی و عملکرد طبیعی ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن داخل دستگاه هر 6 تا 8 ماه یکبار ضروری است. این کار به طور عالی توسط یک ماشین ظرفشویی مخصوص انجام می شود . پاک کننده با کمک مواد فعال – آنزیم ها و پلی کربوکسیلات ها ، همه کثیفی ها و رسوبات را به خوبی از بین می برد.

برای تمیز کردن قسمت بیرونی و داخلی ماشین ظرفشویی ، از موارد زیر استفاده کنید:

دستگاه چربی زدایی که چربی را از داخل دستگاه خارج می کند.
عامل ضد مقیاس ، عملکرد بهینه عنصر گرمایش و سایر قسمت ها (استفاده از آن را بعد از چربی زدایی) تضمین می کند.
عوامل دفع کننده کننده بو که باعث حذف بو در ماشین ظرفشویی می شوند.
ظرف با این ابزارها روی سبد ظروف ثابت است.

خوشبو کننده ظرفشویی
خوشبو کننده وسیله ای برای خنثی کردن بوی نامطبوع در ماشین ظرفشویی و ظروف است.

ما شما را به کاتالوگ F.ua دعوت می کنیم ، جایی که می توانید با راهنمایی پایان نامه های این مقاله ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی خود را بدون هیچ زحمتی مشاهده کنید

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *