ماشین ظرفشویی با درهایی که به طور خودکار باز می شوند

هیچ کس از تخلیه بارهای ظروف که فقط نیمه خشک هستند ، لذت نمی برد ، اما سیستمی وجود دارد که می تواند به تغییر آن کمک کند. یک روش ساده برای کمک به ظروف خشک این است که درب را کمی در انتهای چرخه باز کنید و مارک هایی وجود دارند که می توانند این کار را بطور خودکار انجام دهند. درست است ، وقتی ماشین ظرفشویی شستشو را تمام کرد ، درب خود را باز می کند. این ممکن است مانند یک تجمل غیر ضروری به نظر برسد ، همانطور که می توانید خودتان این کار را انجام دهید ، اما اگر ماشین ظرفشویی را قبل از رفتن به رختخواب بگذارید ، یا مثلاً بیرون بروید ، می تواند یک خدادادی باشد.

این ویژگی چیست؟
ویژگی اتوماتیک باز کردن درب با نامهای مختلفی از جمله "AutoOpen" ، "AutoRelease Dry" و "Automatic Door-Opening" می رود ، اما ایده اصلی همان است. به طور خودکار درب ماشین ظرفشویی را در انتهای یک چرخه برای بهبود عملکرد خشک کردن باز می کند. با باز کردن درب ، به فرار از رطوبت کمک می کند و به نوبه خود ، ظروف را بدون نیاز به دریچه ، فن یا عناصر گرمایشی خشک می کند.

چه مارک هایی این ویژگی را ارائه می دهند؟
تعدادی مارک ماشین ظرفشویی وجود دارد که شامل یک ویژگی است که پس از پایان چرخه تمیز کردن ، به طور خودکار درها را باز می کند. برجسته ترین آنها:

الکترولوکس
ال جی
میه
اسمگ
ماشین ظرفشویی Built-Under ComfortLift (ESF8735ROX)
ماشین ظرفشویی Built-Under ComfortLift

این ماشین ظرفشویی 60 سانتی متری ساخته شده از الکترولوکس دارای فناوری AirDry است که گفته می شود درب را به طور خودکار 10 سانتی متر به انتهای چرخه باز می کند. به گفته الکترولوکس ، این امر به ایجاد یک روش طبیعی برای به دست آوردن حداکثر عملکرد خشک در ضمن کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. درب باز می ماند تا زمانی که آماده تخلیه شوید. از دیگر مشخصات این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ComfortLift: سبد پایین را بالا می برد تا بارگیری و تخلیه آن آسان تر شود
TimeSaver: به شما امکان می دهد با افزایش فشار و دمای آب ، طول یک دوره چرخه انتخاب شده را کاهش دهید
FlexiWash: برای بارهای مخلوط از تنظیمات مختلفی برای سبدهای بالا و پایین استفاده می کند
بازوی FlexiSpray: گفته می شود جهت های مختلفی برای دستیابی به مناطق شلوغ حرکت می کند
ماشین ظرفشویی همچنین دارای 14 تنظیمات مکان است و برای یک کار آرام 44 دسی بل می شود که می توان آن را با مکالمات نرم مانند در یک کتابخانه مقایسه کرد و به شما امکان می دهد از ماشین ظرفشویی یک شبه در زمان های برقی خارج از اوج استفاده کنید . مدل های دیگر در محدوده Electrolux همچنین دارای فناوری AirDry هستند.

RRP: 1849 دلار

ماشین ظرفشویی LG 15 Place QuadWash (XD3A15NS)
ماشین ظرفشویی LG 15 Place QuadWash

ماشین ظرفشویی LG QuadWash با ویژگی "Auto Open Door" (AOD) ال جی طراحی شده است. طبق گفته ال جی ، این درب به منظور افزایش عملکرد خشک کن ، به طور خودکار در پایان برنامه باز می شود. برای فعال یا غیرفعال کردن ویژگی ، دکمه Energy Saver و دکمه High Temp را همزمان به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید. از دیگر مشخصات این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

QuadWash: دارای یک مکانیزم بازوی اسپری تحتانی است که دارای چهار تیغه چرخشی است که برای انتقال آب از زاویه های مختلف بیان شده است
شستشوی دو منطقه: می توان تنظیمات متنوعی را برای رک بالا و پایین تنظیم کرد تا با توجه به مواردی که در هر قفسه شسته می شود
SmartThinQ: به شما امکان می دهد چرخه های جدید شستشو ، یادآوری تمیز کردن ، تشخیص مشکلات و دریافت اعلان ها را در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید
EasyRack Plus: ارتفاع قفسه فوقانی را می توان به سه سطح مختلف تغییر داد تا انواع مختلفی از وسایل را در خود جای دهد
این واحد با 15 تنظیمات مکان ارائه می شود و فقط 41 دسیبل کار می کند ، که ساکت تر از اکثر ماشین های ظرفشویی است. مدلهای LG دیگری نیز در این محدوده وجود دارند که از سیستم AOD ال جی نیز بهره می برند.

RRP: 1499 دلار

ماشین ظرفشویی مستقل مایلی (G 6620 SC)
ماشین ظرفشویی آزاد مایلی

میلی مارک دیگری است که فناوری خشک کردن AutoOpen را برای کمک به بهبود خشک کردن ارائه می دهد. این ماشین ظرفشویی آزاد 60 سانتی متری (G 6620 SC) در انتهای برنامه به طور خودکار در را باز می کند و شکاف کوچکی از خود به جا می گذارد. این ادعا شده است که به هوای تازه اجازه می دهد تا به ظروف و وسایل شسته شده مانند ظروف پلاستیکی به طور کامل خشک شود. علاوه بر این ، میلا اظهار می دارد که محل کار شما توسط مجاری هوایی ویژه در برابر رطوبت محافظت می شود. این مدل همچنین دارای افتخار است:

سینی کارد و چنگال 3D Patented +: عرض ، ارتفاع و عمق متغیر است و قابل تنظیم بر روی بارهای مختلف است
FlexAssist: علائم رنگی عناصر انعطاف پذیر را نشان می دهد و به نمادهای کوچک مجهز شده است ، این امکان را می دهد تا پیکربندی سبد خود را با لرزش مچ دست تغییر دهید
دارنده شیشه FlexCare: ادعا می شود که از عینک های ظریف حمایت می کند
QuickPowerWash: برنامه ای برای تمیز کردن ظروف معتدل آلود در 58 دقیقه
تمام ماشین های ظرفشویی Miele Generation 6000 دارای فناوری AutoOpen هستند. در صورتی که آشپزخانه شما برای گزینه آزاد انتخاب نشده باشد ، یک واحد داخلی نیز در این مدل موجود است.

RRP: 1899 دلار

ماشین ظرفشویی کاملاً یکپارچه Smeg 60cm (DWAFIP364)
ماشین ظرفشویی کاملاً یکپارچه Smeg 60cm کاملا حرفه ای

ماشین ظرفشویی کاملاً یکپارچه 60 سانتی متر Smeg دارای سیستم اتوماتیک باز کردن درب است. می توانید آن را به عنوان گزینه ای انتخاب کنید تا درب در پایان برنامه شستشو کمی باز شود. طبق گفته Smeg ، این امکان را فراهم می کند که بخار فرار کند و بار درون آن خشک شود و با استفاده محدود از گرمایش ، کارآمدتر شود. گفته می شود که فناوری سبزتر Smeg در عملکرد عملکرد سازش نمی کند. همچنین مجهز به:

Orbital Wash Wash System: دارای دو بازوی اسپری است که به طور همزمان در جهتهای مخالف کار می کنند تا آب به طور مساوی توزیع شود
تأخیر زمان شروع: به شما امکان می دهد زمان شروع یک چرخه را به تعویق بیندازید ، بنابراین می توانید از تعرفه انرژی خارج از اوج استفاده کنید
Acquastop: وسیله ای برای ایمنی آب که در مواقعی که ماشین ظرفشویی کار نمی کند ، کار می کند و فشار لوله را در شیر محدود می کند
Aquatest: یک سنسور مادون قرمز الکترونیکی برای اندازه گیری وضوح آب در طی یک برنامه خودکار و کمک به اطمینان از حداقل مصرف آب و انرژی در طول چرخه
این واحد دارای 15 تنظیمات مکان است و در هنگام کار 45 دسی بل ایجاد می کند. مدلهای دیگری نیز وجود دارند که به این ویژگی درب اتوماتیک مجهز شده اند.

RRP: 3650 دلار

خط آخر در ماشین ظرفشویی های درب باز
به گفته تولید کنندگان ، درب باز اجازه می دهد تا بخار از ماشین ظرفشویی فرار کند و باعث کاهش میعان شود. گرمای باقیمانده دستگاه باعث می شود تا بدون استفاده از انرژی اضافی ، خشکشویی به طور طبیعی خشک شود. این یک راه حل ساده و بی دردسر برای یک مشکل عمده ظرفشویی است. در صورت آماده شدن برای کنار گذاشتن آنها ، به خشک بودن ظروف شما کمک می کند. اگر نمی خواهید خودتان در مورد باز کردن درب ماشین ظرفشویی خود نگران باشید ، شاید دوست دارید مارک های فوق را در نظر بگیرید. بنابراین ، بگذارید ماشین ظرفشویی در را برای شما بگیرد و از آماده خالی کردن ظروف خشک و خشک استفاده کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *