بهترین ماشین ظرفشویی کوچک سال 2019

بهترین ماشین ظرفشویی های کوچک سال 2019 | راهنمای خرید و نظرات
یکی از مهمترین مناطق آشپزخانه ماشین ظرفشویی است ، مکانی که به شما امکان می دهد وسایل مورد استفاده روزانه را برای تهیه و مصرف مواد غذایی تمیز کنید. بیشتر اوقات فضای بزرگی را اشغال می کند زیرا ظرفیت زیادی دارند.

 

آیا فضای کافی در آشپزخانه خود ندارید تا یک ماشین ظرفشویی معمولی نصب کنید؟ نگران نباشید ، ما راه حل های ایده آل برای شما ، ماشین ظرفشویی های کوچک داریم که اگرچه آنها به اندازه همسالان بزرگتر خود ظرفیتی ندارند ، اما تعجب خواهید کرد که چقدر مفید هستند ، به خصوص برای خانواده های کوچکتر.

 

با این وجود ، انتخاب صحیح می تواند یک چالش باشد ، زیرا تعداد زیادی از مارک ها و مدل ها در بازار وجود دارد که باید از آن انتخاب کنند ، بنابراین باید بدانید که هنگام تصمیم گیری برای خرید یکی باید به دنبال چه چیزی بگردید.

Klarstein Amazonia 6
امتیاز تیم ما
/5/5
ماشین ظرفشویی Klarstein Amazonia 6 کلاس A + (1380W ، 6 کارد و چنگال ، 7 برنامه مختلف ، ساکت) – سیاه

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Klarstein
مدل: آمازونیا 6.
رنگ: سیاه
وزن: 25.3 کیلوگرم
ابعاد: 63 53 53.5 x 52.5 سانتی متر.
بهره وری: کلاس A +.
توان: 1380 W.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
آیا شما به ماشین ظرفشویی کوچک احتیاج دارید که فضای زیادی در آشپزخانه شما جای نگیرد؟ یک ماشین ظرفشویی کوچک و کوچک و کوچک جمع و جور با 7 برنامه شستشوی مختلف ، از Eco ، از طریق سریع ، تا فشرده شروع می شود. تمام حالتهای موجود می توانند حتی بدون کدر بودن ، کثیف ترین ظروف را تمیز کنند. دارای درجه انرژی A + است ، که این دستگاه را به یک دارایی واقعاً کارآمد برای زندگی شما تبدیل می کند.

 

ساخت و ساز مستقل آن حرکت و نصب را بسیار ساده تر از آنچه که خواهد بود ، انجام می دهد. نصب 10 دقیقه طول می کشد ، زیرا انجام اقدامات لوله کشی واقعی لازم نیست. کافی است آب شیرین را روشن کنید و لوله تخلیه را در سینک قرار دهید. علاوه بر این ، این مدل می تواند یکپارچه باشد و با رعایت دستورالعمل های ارائه شده ، بسیار آسان است.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
استفاده از مینی ماشین ظرفشویی بسیار ساده است. رابط کاربری آن بسیار شفاف و به خوبی طراحی شده است و دارای آیکن و سه دکمه است. چراغهای LED حالت یا تنظیماتی را که واحد در آن فعال است نشان می دهد و همچنین زمان باقی مانده چرخه فعلی را نشان می دهد.

 

دارای 6 کارد و چنگال است که برای چنین ماشین ظرفشویی کوچک بسیار مناسب است. همه افرادی که این مدل را دارند با یک چیز موافق هستند ، بسیار خوب است که گلدان ها و قابلمه ها را به صورت فشرده تمیز کنید. این طرح به شما اجازه نمی دهد وقتی بار آنها را بکشید وسایل دیگری را اضافه کنید و صفحات بزرگ تمایل به مشکل فضای داخلی دارند. با این حال ، به دلیل ابعاد آن ، همه افرادی که آن را در آشپزخانه خود دارند ، از داشتن آن خوشحال هستند.

 

طراحی این مدل از کیفیت انتگرال بسیار خوب و زیبایی شناسی شگفت انگیز برخوردار است. نه تنها از نتایج بسیار خوشحال خواهید شد بلکه لذت ظاهر خود را در آشپزخانه خود نیز دوست خواهید داشت.

جوانب مثبت
از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است.
از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار است.
نصب آن بسیار ساده است.
می توان آن را در هر نوع آشپزخانه ادغام کرد.
منفی
فضای زیادی برای صفحات بزرگ ندارد.

رتبه بندی
/5/5
ماشین ظرفشویی Klarstein Amazonia 6 کلاس A + (1380W ، 6 کارد و چنگال ، 7 برنامه مختلف ، ساکت) – سیاه

Klarstein Amazonia 6

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Klarstein Amazonia 6 :
اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی کوچک و جمع و جور هستید ، با طراحی زیبا و مطابق با دکوراسیون آشپزخانه ، نصب و تنظیم آن آسان است و امنیت تمیز کردن ظروف خود را به شما می دهد ، باید در نظر داشته باشید که خرید Klarstein Amazonia 6 را در نظر بگیرید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

Klarstein Amazonia 8
امتیاز تیم ما
/4.5 / 5
ماشین ظرفشویی Klarstein Amazonia 8 – طراحی کامپکت ، کلاس انرژی A + ، 6 برنامه شستشو ، 2 سبد قابل جابجایی ، 1620 W ، استیل ضد زنگ ، حالت اکو ، 55 سانتی متر عرض ، سیاه

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Klarstein
مدل: آمازونیا 8.
رنگ: سیاه
وزن: 28 کیلوگرم
ابعاد: 55 59 59 x 49.5 سانتی متر.
بهره وری: کلاس A +.
سر و صدا: 48 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
در مقام دوم در این لیست از 10 بهترین ماشین ظرفشویی کوچک ، دوباره با برند Klarstein قرار می گیریم. حوصله دارید بعد از یک شام عالی تمیز کردن ظروف را ادامه دهید؟ با استفاده از این مدل می توانید از اوقات فراغت بسیار بیشتری لذت ببرید.

 

کارهای دیگری برای انجام خیلی مهمتر از شستن ظرف ها وجود دارد. فقط باید اجازه دهید ماشین ظرفشویی مینی Klarstein کار را برای شما انجام دهد. شما می توانید تا 8 صندلی را تمیز کنید ، آنها جای خود را پیدا می کنند و برای 150 وعده غذایی بعدی دیگر دوباره در 150 دقیقه تمیز می شوند. البته این هم می تواند سریعتر پیش برود ، به لطف 6 برنامه ، به راحتی از طریق کنترل پنل 3 دکمه قابل انتخاب است ، می توانید در مدت 35 دقیقه به ظرف های میز که کمی کثیف بودند مانند لیوان یا فنجان قهوه برگردید. .

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
علاوه بر این ، این مدل راهی برای تمیز کردن آن ظروف بسیار کثیف دارد ، همچنین دارای یک برنامه شیشه ای ، یک حالت 90 دقیقه ای و یک برنامه زیست محیطی برای یک شستشوی مخصوصاً اقتصادی و سازگار با محیط زیست است.

 

کارد و چنگال ها را در دو سینی طبقه بندی می کنیم که در صورت لزوم می توان از مینی ماشین ظرفشویی نیز خارج کرد تا ظرف های بیشتری جای گیرد. با عرض 55 سانتی متر ، این مدل تقریبا در همه جا ، حتی در آشپزخانه های کوچک فردی یا خانه های آخر هفته ، متناسب است.

 

شیلنگهای از قبل مونتاژ شده ، aquastop یکپارچه و نگهدارنده کابل اتصال را به نسیم تبدیل می کنند. جبهه براق سیاه و سفید با کنترل داخلی به دستیار آشپزخانه ظاهری مجلل می دهد که نیازی به پنهان کردن آن نیست.

 

قدرت 1620 W. به شما کمک می کند تا تمام بشقاب ، کارد و چنگال و لیوان خود را کاملاً بی عیب و نقص بگذارید. از مصرف این ماشین ظرفشویی کوچک نترسید ، راندمان انرژی آن A + است که در صورتحساب ماهانه برق شما بسیار خوب منعکس خواهد شد ، زیرا بسیار کم خواهد بود.

جوانب مثبت
قدرت تمیز کردن عالی.
بسیار ساکت است و در حالت صرفه جویی بسیار خوب عمل می کند.
ساخت و ساز کارآمد انرژی.
صرفه جویی در مصرف آب با سطح سر و صدای کم.
منفی
این نظریه نامطلوب را ندارد.
رتبه بندی
/4.5 / 5
ماشین ظرفشویی Klarstein Amazonia 8 – طراحی کامپکت

Bosch 6 Series SPS66PW00E
امتیاز تیم ما
4/5
ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SPS66PW00E 9 کارد و چنگال A ++ – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، باریک (45 سانتی متر) ، سفید ، دکمه ها ، LED)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Bosch
مدل: SPS66PW00E.
رنگ: سفید
وزن: 44 کیلوگرم
ابعاد: 60 45 45 84 84.5 سانتی متر.
بهره وری: A ++.
ظرفیت: 9 کیلوگرم
سر و صدا: 44 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
در وهله چهارم این ماشین ظرفشویی کامپکت فوق العاده را داریم که توسط برند Bosch ارائه شده است. این مدل فضای کافی برای حداکثر نه کارد و چنگال را در اختیار ما قرار می دهد و از یک پوشش VarioPro با بارگذاری نسبتاً آسان برخوردار است که در هر دو طرف برای قرار دادن وسایل بزرگتر در زیر بیان شده است.

 

آیا شما به ماشین ظرفشویی کوچک و آسان نیاز دارید؟ همچنین در این طرح یک سبد فوق العاده Rackmatic سه مرحله ای ، قابل تنظیم در ارتفاع ، فضای 10 تا 10 صفحه جانبی و نیم فنجان ، و یک سبد پایین به اندازه کافی بزرگ وجود دارد که می تواند ترکیبی از 10 صفحه تخت و هشت لیوان را در خود جای دهد. شیشه سبد پایین را می توان در قابل حمل بارها و گلدان ها تنظیم کرد.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
با استفاده از این مدل شش برنامه عملی دریافت می کنید که از طریق یک رابط دکمه لمسی بصری کنترل می شوند. به عنوان مثال ، Intens 70˚ تمیز کردن کامل از کثیف ترین ظروف را ارائه می دهد ، در حالی که حالت Eco 50˚ استفاده از برق را به حداقل ممکن می رساند بدون اینکه در نتایج تأثیر بگذارد ، این بدان معنی است که آب خنک تر می شود ، اما مدت بیشتری کار می کند .

 

برای موارد کمی کثیف ، شما فقط باید دکمه Quick را انتخاب کنید و همه چیز در حدود 30 دقیقه به پایان می رسد. و اگر دکمه بی صدا را فشار دهید ، این صدا را به حداقل می رساند ، با اتخاذ یک برنامه اکو 50 درجه سانتیگراد ، فشار اسپری کاهش یافته و یک مرحله تمیز کردن طولانی مدت.

 

این مدل همچنین دارای یک عملکرد صرفه جویی در مصرف آب است که از سنسورها برای تشخیص میزان آلودگی خاک با آب پیش از شستشو استفاده می کند. اگر آب به اندازه کافی تمیز باشد ، برای شستشوی اصلی استفاده مجدد می شود. این کل فرآیند می تواند تا 6 لیتر آب را در ما ذخیره کند.

 

این سری 6 همچنین دارای دو بازوی اسپری در بالا است به طوری که همه چیز اسپری سخت را دریافت می کند ، در حالی که مبدل حرارتی اطمینان حاصل می کند که آب شستشوی نهایی به آرامی گرم می شود.

جوانب مثبت
بسیار آسان برای استفاده
طیف گسترده ای از توابع.
صرفه جویی در مصرف آب.
منفی
وی اظهار نظرهای نامطلوب ندارد.
رتبه بندی
4/5
ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SPS66PW00E 9 کارد و چنگال A ++ – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، باریک (45 سانتی متر) ، سفید ، دکمه ها ، LED)

Bosch 6 Series SPS66PW00E

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Bosch 6 Series SPS66PW00E :
اگر به دنبال ماشین ظرفشویی کوچکی هستید که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید ، چند منظوره و این امکان را به شما می دهد تا در مصرف آب و انرژی خود صرفه جویی کنید ، باید در نظر داشته باشید که خرید Bosch Series 6 SPS66PW00E را بخرید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

Bosch Series 4 SPS46IW07E
امتیاز تیم ما
4/5
ماشین ظرفشویی بوش سری 4 SPS46IW07E 9 کارد و چنگال A ++ – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، باریک (45 سانتی متر) ، سفید ، دکمه ها ، LED)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Bosch
مدل: SPS46IW07E.
رنگ: سفید
وزن: 43 کیلوگرم
ابعاد: 60 45 45 84 84.5 سانتی متر.
کارآیی: کلاس A ++.
ظرفیت: 9 کیلوگرم
مصرف آب: 2380 لیتر در سال.
سر و صدا: 44 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
آیا چنین بودجه بزرگی برای سرمایه گذاری در ماشین ظرفشویی با کیفیت کوچک ندارید؟ اگر بودجه شما برای ماشین ظرفشویی جمع و جور Bosch 6 Series که در پست قبلی به آن اشاره کردیم ، کافی نیست ، این مدل بسیار عالی را به همان اندازه عالی در نظر بگیرید که تقریباً دارای همان فناوری اما با قیمت بسیار پایین تری است. حتی دارای یک رابط بسیار مشابه است و دارای شش برنامه مشابه است: Intens، Auto، Eco، Silence، Glass و Fast.

 

در اکثر موارد ، شما احتمالاً حالت اتوماتیک را انتخاب می کنید ، که بین 90 تا 150 دقیقه طول می کشد. از طرف دیگر ، می توانید این گزینه را نادیده بگیرید و شستشوی فشرده 70 lavadoC را انتخاب کنید. حداکثر 135 دقیقه طول می کشد و هر مواد غذایی و خاک دیگری را از بین می برد و همه چیز را پاک و درخشان می گذارد.

 

همانطور که انتظار می رود ، برنامه Eco 50˚C. بیشترین طول آن طول می کشد ، حدود 195 دقیقه طول می کشد ، اما آب و برق کمتری مصرف می کند و همچنین قادر به شستشو و خشک کردن و همچنین برنامه Auto است. سرانجام ، برنامه شستشوی کریستال های ظریف ، گزینه Quick 45˚C وجود دارد. برای بارهای کوچک و حالت خاموش ، که سر و صدای 50 درجه سانتیگراد را به حداقل می رساند. با کاهش فشار آب و زمان کار طولانی تر و اگر همزمان عملکرد VarioSpeed ​​Plus را انتخاب کنید ، تمام چرخه های شستشو را به نصف کاهش می دهد.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
این طرح همچنین شامل یک LoadSensor است که اندازه بار را تشخیص داده و میزان مصرف آب را مطابق با آن تنظیم می کند و یک DosageAssist که تبلت ماشین ظرفشویی کوچک را قبل از انتشار محتویات آن بر روی کل بار خیس می کند.

 

مانند سایر مدل های Bosch ، این یک سبد فوقانی قابل تنظیم با ارتفاع و نگهدارنده صفحه تاشو نیز در سبد پایین قرار دارد. متأسفانه سبد کارد و چنگال قابل جابجایی نیست ، اما با توجه به کاربردی و کارایی کلی دستگاه ، این یک مشکل اساسی نیست.

جوانب مثبت
در مقایسه با دیگران ، بسیار ارزان تر است.
تعداد زیادی توابع
دارای سنسور بار است ، این باعث افزایش عملکرد ماشین ظرفشویی می شود.
منفی
ماشین ظرفشویی بسیار سنگین است.
رتبه بندی
/4.5 / 5
ماشین ظرفشویی بوش سری 4 SPS46IW07E 9 کارد و چنگال A ++ – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، باریک (45 سانتی متر) ، سفید ، دکمه ها ، LED)

Bosch Series 4 SPS46IW07E

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Bosch 4 Series SPS46IW07E :
اگر به دنبال ماشین ظرفشویی کوچک هستید که به شما امکان مصرف آب و انرژی کمتری را می دهد و به همین دلیل هزینه ها را به حداقل می رسانید ، علاوه بر اینکه یکی از محصولاتی است که می توانید با کیفیتی مناسب و با قیمت مناسب تهیه کنید ، باید خرید Bosch سری 4 را نیز در نظر بگیرید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

Bosch SCE52M65EU
امتیاز تیم ما
4/5
ماشین ظرفشویی Bosch SCE52M65EU Undercounter 8 صندلی A + – ماشین ظرفشویی (زیر آب ، فولاد ضد زنگ ، فولاد ضد زنگ ، دکمه ها ، LED ، 1.7 متر)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Bosch
مدل: PAL-SCE52M65EU.
رنگ: خاکستری
وزن: 26 کیلوگرم
ابعاد: 50 59 59.5 x 59.5 سانتی متر.
بهره وری: کلاس A +.
ظرفیت: 9 کیلوگرم
مصرف آب: 2520 لیتر در سال.
سر و صدا: 47 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
ماشین ظرفشویی های کوچک Bosch بخاطر اینکه سطح بالایی دارند و همچنین قیمت های نسبتاً رقابتی دارند. ماشین ظرفشویی جمع و جور Bosch 60 سانتی متر. مناسب برای 1 یا 2 نفر با شش کارد و چنگال خود است. دارای یک فولاد ضدزنگ با نمایشگر LED و یک دکمه کنترل است.

 

این طرح دارای چهار سینی تاشو است و امکان اندازه صفحه را تا 28 سانتی متر می دهد. اگرچه فقط به برنامه های شستشو محدود است و تنها پنج نوع ارائه می دهد ، اما شامل چرخه سنگین و گزینه اکسپرس شستشو و همچنین تنظیم 70 درجه سانتیگراد می باشد. گرمای اضافی برای گلدان ها و قابلمه ها. ماشین ظرفشویی جمع و جور Bosch از میزان سر و صدای 47 دسی بل در طول چرخه برخوردار است.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
برای آنچه پرداخت می کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که این مدل یک عملکرد سنجش خودکار بار داشته باشد که گفته می شود سطح آب را به میزان ظرف های بارگذاری شده ، باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. علاوه بر این ، دارای عملکرد شروع تاخیری تا 24 ساعت و سنسور Aqua است که میزان میزان خاک در انتهای چرخه پیش شستشو را اندازه گیری می کند و در صورت امکان از استفاده مجدد از آب استفاده می کند.

 

در یک چرخه استاندارد از 7.2 لیتر در هر چرخه شستشو استفاده می شود ، که به آن راندمان آب 3.5 WELS می دهد. از نظر بهره وری انرژی ، دارای یک امتیاز متوسط ​​است ، استفاده از این ماشین ظرفشویی کوچک اغلب در صورتحساب برق شما منعکس می شود. یک ویژگی ایمنی شامل یک سیستم محافظت در برابر سیل است. همچنین با دو سال ضمانت قطعات و نیروی کار همراه است.

جوانب مثبت
دارای 2 سال ضمانت است.
جمع و جور و آسان برای استفاده.
اتمام های برتر که در آشپزخانه شما بسیار عالی به نظر می رسند.
سنسورهای بار را که مسئولیت صرفه جویی در مصرف آب را بر عهده دارند.
منفی
مصرف انرژی زیاد
در مقایسه با مدل های دیگر ، این یکی کمی بلندتر است.
رتبه بندی
4/5
ماشین ظرفشویی Bosch SCE52M65EU Undercounter 8 صندلی A + – ماشین ظرفشویی (زیر آب ، فولاد ضد زنگ ، فولاد ضد زنگ ، دکمه ها ، LED ، 1.7 متر)

Bosch SCE52M65EU

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Bosch SCE52M65EU :
اگر به دنبال محصولی با کیفیت و با طراحی کم حجم و ظریف ، کاربری آسان و بالاتر از همه آن هستید که عملکرد آن را بهینه انجام می دهد ، باید در نظر داشته باشید که ماشین ظرفشویی کوچک برند Bosch را در مدل SCE52M65EU خود خریداری کنید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید


خلاصه Bosch SCE52M65EU :
اگر به دنبال محصولی با کیفیت و با طراحی کم حجم و ظریف ، کاربری آسان و بالاتر از همه آن هستید که عملکرد آن را بهینه انجام می دهد ، باید در نظر داشته باشید که ماشین ظرفشویی کوچک برند Bosch را در مدل SCE52M65EU خود خریداری کنید.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

بوش 4242
امتیاز تیم ما
/3.5 / 5
بوش – ماشین ظرفشویی ، 48 dB ، A ، 70 درجه سانتیگراد ، سفید

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Bosch
مدل: 4242002861234.
رنگ: سفید
وزن: 23 کیلوگرم
ابعاد: 50 55 55.1 x 45 سانتی متر.
بهره وری: کلاس A + + +.
سر و صدا: 48 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
ماشین ظرفشویی کوچک دیگر بوش در لیست ما قرار دارد. این بار مدل SKS62E22EU است. مانند دیگر ماشین ظرفشویی فوق العاده خوب و قابل اعتماد ، که زندگی شما را آسان تر می کند.

 

این بسیاری از ویژگی های دیگر ، مانند؛ سنسورهای بار ، که واقعاً مفید و کارآمد هستند. آنها بطور خودکار اندازه بار را تشخیص می دهند و از حداقل آب و انرژی لازم برای تولید یک نظافت فوق العاده استفاده می کنند. علاوه بر این ، سنسورهای Aqua بخشی از این مدل هستند که سنسورهای بار را تکمیل می کنند.

 

راندمان بخش بزرگی از DNA کلیه ماشینهای ظرفشویی جمع و جور Bosch است ، به همین دلیل دارای درجه انرژی A + + + است.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
این شش برنامه مختلف برای انتخاب دارد ، از جمله شستشوی سریع که تنها 29 دقیقه از شروع تا پایان آن طول می کشد. خوشحال خواهید شد که می دانید سیستم خشک کردن واقعاً کارآمد بوده و در مقایسه با سایرین عملکرد خوبی دارد. با توجه به تکنولوژی نصب شده ، حالت اتوماتیک نیاز به استفاده از چرخه های جداگانه را قطع می کند. مگر اینکه بخواهید از حالت Eco که 225 دقیقه طول می کشد استفاده کنید ، این عمل بسیار ساده است.

 

اگرچه عملکرد این مدل تا حدودی ساده است ، اما بزرگترین مشکل نصب آن است. شما باید آن را نصب کنید که انگار یک ماشین ظرفشویی با اندازه معمولی است ، بنابراین ممکن است مجبور شوید هزینه آن را بپردازید. حتی در این صورت ، می توانید آن را در کمد ذخیره کنید تا صدای تولید شده را حتی اگر تنها 48 دسی بل باشد غرق کند.

 

این واحد پس از بهره برداری به دلیل 6 صندلی فضای داخلی فضای زیادی دارد. می توانید تا 8 بشقاب بزرگ را درون آن قرار دهید و هنوز هم برای چند فنجان اتاق دارید. باید در نظر داشته باشید که گلدان های بزرگ مجبورند جداگانه وارد شوند و در بعضی موارد شستن آنها با دست راحت تر است.

جوانب مثبت
از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار است.
تیم بسیار ساکت است.
بسیاری از ویژگی ها و عملکردها.
کار با آن بسیار آسان است.
حالت خشک کردن بسیار مناسب است.
منفی
این قیمت بسیار بالایی برای آنچه می تواند به ما ارائه دهد دارد.
نصب کمی دشوار است.
رتبه بندی
/3.5 / 5
بوش – ماشین ظرفشویی ، 48 dB ، A ، 70 درجه سانتیگراد ، سفید

بوش 4242

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Bosch 4242 :
اگر به دنبال محصولی هستید که به شما در کارهای آشپزی کمک کند ، به طور خاص برای حفظ بهداشت ظروف خود ، با برنامه های مختلف اتوماتیک ، سیستم خشک کردن و این امکان را فراهم می آورد تا در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید ، Bosch 4242 برای شما ایده آل است.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

Indesit DSR 15B1
امتیاز تیم ما
3/5
ماشین لباسشویی Indesit DSR 15B1 EU آزاد 10 طبقه A + ظرفشویی – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، سفید ، دکمه ها ، اهرم ، 10 کارد و چنگال ، 51 دسی بل)

مشاهده قیمت در آمازون
مشخصات فنی:
نام تجاری: Indesit
مدل: DSR 15B1.
رنگ: سفید
وزن: 39.5 کیلوگرم.
ابعاد: 45 60 60 x 85 سانتی متر.
بهره وری: کلاس A +.
سر و صدا: 51 دسی بل.
چرا ما آن را انتخاب کرده ایم؟
تمیز کردن ظروف کاری است که هیچکدام از ما نمی توانیم از آن فرار کنیم. داشتن یک ماشین ظرفشویی کوچک آخرین رویا برای برخی از ما است ، با این حال ، همه خانه ها فاقد یک جا هستند. با تشکر از نوآوری های جدید ، نسخه های نازک بهترین گزینه هستند. به همین دلیل شما را با ماشین ظرفشویی ایندزیت آشنا می کنیم.

 

آیا از مصرف انرژی که این مدل ممکن است داشته باشد نگران هستید؟ این مدل برای تمام آشپزخانه های کوچک و با کیفیت بالا مناسب است. با ظرفیت حداکثر ده کارد و چنگال می توانید مطمئن باشید که همه کثیف ترین گلدان ها ، قابلمه ها و ظروف شما می توانند وارد یک دسته تمیز شوند.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید:
طراحی دارای انرژی A به علاوه انرژی است ، بنابراین نه تنها سازگار با محیط زیست بلکه برای جیب شما نیز مناسب است. Indesit با استفاده از شماره گیری و دکمه ها بسیار آسان است ، راه اندازی آن بسیار آسان خواهد بود. ظرف های کثیف شما با داشتن پنج برنامه مختلف ، از شستن تا خشک شدن ، تمیز کردن عمیق مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

 

آنچه که در مورد عملکرد خشک کردن این دستگاه بسیار چشمگیر است ، اینست که در عرض چند دقیقه می توانید ظرف های خود را تمیز و کاملاً خشک کنید. نام تجاری Indesit در معرض سخت ترین آزمایش ها قرار دارد ، تا اطمینان حاصل شود که این محصولات نه تنها آسان هستند بلکه محصولات با کیفیت و بسیار کارآمد نیز دارند.

 

بدون شک می توان گفت که این مینی ماشین ظرفشویی می تواند ایده آل برای آشپزخانه شما باشد. این مدل یکی از باریکترین مواردی است که می توانیم در بازار پیدا کنیم ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی نیست که مجبور شوید آن را قرار دهید. علاوه بر این ، دارای یک پایان بسیار زیبا است که باعث می شود آشپزخانه شما بسیار بیشتر بدرخشد.

جوانب مثبت
دارای یک طبقه بندی انرژی A به علاوه است.
قیمت آن کاملاً رقابتی است.
ظرفیت بسیار خوبی برای قرار دادن تمام ظروف ، گلدان ها و قابلمه ها.
منفی
قاعده ها معمولاً از تنظیم خارج می شوند.
رتبه بندی
3/5
ماشین لباسشویی Indesit DSR 15B1 EU آزاد 10 طبقه A + ظرفشویی – ماشین ظرفشویی (مستقل ، سفید ، سفید ، دکمه ها ، اهرم ، 10 کارد و چنگال ، 51 دسی بل)

Indesit DSR 15B1

مشاهده قیمت در آمازون
خلاصه Indesit DSR 15B1 :
اگر به دنبال یک محصول کوچک هستید اما از ظرفیت و کارایی بالایی برخوردار است ، ماشین ظرفشویی کوچک Indesit DST 15B1 انتخاب ایده آل برای شماست.

برای دیدن همه عکس ها و قیمت به روز شده در آمازون می توانید بر روی لینک کلیک کنید

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *