تلویزیون های خمیده: آیا ارزش تلویزیون خمیده ای دارد؟


کمپانی هایی مانند سامسونگ یا ال جی سرمایه گذاری زیادی را برای توسعه تلویزیون های خمیده ادامه می دهند ، اما آیا واقعاً ارزش خرید یک تلویزیون خمیده را دارد؟ شما چه نوع مزایا و مضراتی از نظر نوع تلس خمیده دارید؟

مدل های تلویزیون های خمیده تولید شده توسط شرکت هایی مانند سامسونگ به طور فزاینده ای در خانه ها متداول هستند ، به خصوص اکنون که قیمت آنها کمی کاهش یافته است.

در مورد مزایا و مضرات خرید تلویزیون با صفحه خمیده صحبت خواهیم کرد. آیا به تلویزیون خمیده نیاز دارید؟ ما نظر خود را به شما می دهیم

 

10 تلویزیون 4K بهترین در سال 2018: قیمت ها و بهترین تلویزیون 4K

 


امتیاز مثبت در برابر تلویزیون های خمیده
مزایای تلویزیون های صفحه نمایش خمیده
1.-تجربه همهجانبه تر

با ارزش ترین بحث برای خرید تلویزیون خمیده. به نظر می رسد همه چیز شما را محاصره کرده است و شما فقط روی مواردی که می خواهید در صفحه مشاهده کنید تمرکز می کنید

2- عمق تقویت می شود

این احساس را به شما می دهد که از زمانی که درک آنچه می بینیم تغییر می کند ، با یک صفحه سه بعدی روبرو می شوید ، احساس عمق افزایش می یابد. سامسونگ تضاد قسمت های مختلف صفحه را تنظیم می کند تا احساس عمق را افزایش دهد.

3.-فاصله مشاهده یکنواخت است

چشم ما چه شکلی است؟ تخت؟ نه ، بنابراین ما یک تلویزیون خمیده داریم که از شکل چشم ما تقلید می کند ، تمام تصویر باید یکباره به دست ما برسد. این خصوصاً زمانی قابل توجه است كه تلویزیون های خمیده با صفحه بزرگ داشته باشیم و از فاصله حدود 3 متر فاصله بگیریم.

4- تضاد بهتر در تلویزیونهای خمیده

صفحه های خمیده نور را که مستقیماً از روی صفحه نمایش می رود ، متمرکز می کنند و بنابراین کنتراست بیشتری حاصل می شود ، بین 1.5x و 1.8x بیشتر از صفحه های مسطح.

5- زمینه دید وسیع تری

تاشو لبه های تصویر باعث می شود احساس کنید که تصویری بزرگتر از آنچه با صفحه مسطح دریافت می کنید ، احساس می کنید.

6.-تلویزیون های خمیده واقعاً زیبا هستند

این چنین است که آنها توجه ما را به خود جلب می کنند ، شاید به این دلیل که ما عادت نداریم آنها را ببینیم.

فاصله مطلوب برای تماشای تلویزیون 49 تا 65 اینچ
در اینجا یک جدول بسیار مفید وجود دارد که می توانید بسته به اینچ تلویزیون و وضوح آن ، فاصله های مناسب را بررسی کنید. ¿خلاصه؟ وضوح بهتر یعنی توانایی تماشای تلویزیون از نزدیک. در مورد تلویزیون بین 49 و 65 اینچ اگر رزولوشن 4K داشته باشد می توانید به آن نزدیک شوید ، تقریباً 2-2.5 متر.

آنچه در این نوع تلویزیون های خمیده بسیار پیشرفت می کند ، زاویه دید ، گسترده تر از همتایان مسطح آن است:

 

معایب تلویزیون های صفحه خمیده
1.-منحنی تلویزیون بازتاب ها را اغراق می کند

هر نوع منبع نور ، به ویژه مواردی که مستقیماً با تلویزیون شما مخالف هستند ، باعث می شود که در یک صفحه گسترده تر از آنچه در تلویزیون صفحه تخت اتفاق می افتد ، روی صفحه خمیده بازگردید.

2.-منحنی زاویه دید را محدود می کند

به این ترتیب ، اگر از یک زاویه مشخص ، بیشتر یا کمتر از 30 درجه تجاوز کنید ، صفحه نمایش بدتر و بدتر می شود ، بنابراین بهتر است اگر به طور مستقیم مستقیم تماشای این نوع تلویزیون را دارید.

3.-تلویزیون های خمیده باید بزرگ باشند

و بزرگ بدان معنی است که حداقل باید یکی از 55 buy را خریداری کنیم و اگر 65 باشد ، خیلی بهتر است. از این طریق می توان فواید آن را بزرگنمایی کرد.

4- بهتر است تلویزیون خمیده را آویزان نکنید

حقیقت این است که چیزهای نادر روی دیوار آویزان است. بهتر است او را بر روی یک تکه مبلمان پشتیبانی کنید.

5- آنها در حال حاضر گرانتر هستند

در همین شرایط ، تلویزیون های خمیده گران تر از تخت هستند ، گرچه اخیراً قیمت آنها کاهش یافته است.

نتیجه گیری: آیا ارزش تلویزیون خمیده دارد؟
نه برای و نه در مقابل ، فقط کافی است چند چیز را برای خرید یک تلویزیون دوره ای در نظر بگیرید ، به طور عمده این که آنها گران تر از یک تخت هستند ، که ارزش آن را دارد اگر یک مدل واقعا بزرگ بخریم ، حداقل 55 و خیلی بهتر اگر این 65 ″ است که شما باید برای بدست آوردن بهترین تصویر درست در جلو در یک خط مستقیم بنشینید و باید از جلوگیری از بازتاب منابع نوری این تصویر را آزار داد.

تلویزیون های خمیده را توصیه می کنید؟
تلویزیون خمیده سامسونگ 65Q8C – 65 QLED


تلویزیون 4K UHD منحنی
حداکثر 1500 نیت
65 ″ SmartTV با جدیدترین فناوری سامسونگ. تلویزیون 4K UHD خمیده با طراحی تماشایی و تصویر حمله قلبی. و از همه مهمتر ، صدای دیدنی و جذاب دارد. حدود 3000 یورو هزینه دارد

سامسونگ – تلویزیون خمیده UE65KS9500 4K


خرید در آمازون اسپانیا

 
SUHD با کیفیت بالا
پنل 10bit Technology و PQI 2700
انحنای صفحه نمایش 4،200R
تلویزیون هوشمند با WIFI
HDR 1000 (سطح روشنایی حداکثر 1000 نیت)
پانل 10bit و رنگ کوانتومی نقطه
4 HDMI و 3USB؛ LAN و ورودی صوتی دیجیتال.
Dolby دیجیتال با بلندگوهای 4.2CH (شلیک جلو)
یک تلویزیون زیبا. نمی توانید غیر از این بگویید. این فناوری از فناوری Quantum Dos سامسونگ و بیش از یک میلیارد رنگ برای دستیابی به تصویری واقع گرایانه برخوردار است. سامسونگ با ویژگی های اضافی مانند فناوری Triple Black و HDR 1000 کیفیت تصویر را بهبود می بخشد ، که کنتراست و تصویر واضحی را ارائه می دهد. این یک مدل تلویزیون هوشمند است و دارای Smart View برای اتصال به تلفن هوشمند شما است. صدا واقعاً خوب است و احتمالاً نیازی به نوار صدا ندارید . تضاد آن بسیار خاص است و هیچ چیز منفی در مورد این تلویزیون نمی توان گفت ، جز این که بیش از 2000 یورو قیمت دارد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *