راهنمای خرید یخچال های ساید بای ساید

یخچال یک وسیله ضروری برای خانواده ها است ، به طوری که بسیاری از مارک ها کلاه خود را به داخل حلقه انداخته اند تا از مصرف کنندگان آن متناسب باشد. طی سالهای اخیر ، تغییر دور از ظرفیت اتفاق افتاده است ، و بسیاری از مارک ها در حال حاضر تصمیم می گیرند روی سبک و ویژگی های خود تمرکز کنند تا در یک بازار به طور فزاینده شلوغ به بازار بیایند. در حالی که برخی از مصرف کنندگان به سادگی چیزی را می خواهند که غذای آنها را خنک و تازه نگه می دارد ، برخی دیگر زنگ ها و سوت ها را برای استفاده راحت تر از آشپزخانه می خواهند.

یخچال ساید بای ساید محصولی از بازار یخچال و فریزر در حال تغییر است که سبک آن باعث تغییر فریزر در مجاورت محفظه های یخچال می شود. از لحاظ کاربردی ، این طرح برای آشپزخانه های بزرگ بهتر کار می کند ، همچنین از نظر زیبایی شناختی برای بسیاری جذاب است. با این حال ، انتخاب یکی برای آشپزخانه شما می تواند یک چالش جدی شود ، زیرا بازار به سرعت در بسیاری از مارک ها و مدل ها قرار گرفته است. دریابید که مارک های پیشرو چه چیزی ارائه می دهند ، و یخچال و فریزر جانبی کدام یک ممکن است مناسب ترین خانه شما باشد.

در کنار یخچال ها
در کنار یخچال ها

Hisense به
Hisense به شرکت الکترونیک و لوازم الکترونیکی چینی ، Hisense به مدت چندین دهه در این صنعت فعالیت می کند. اگرچه ممکن است این نام خانوادگی نباشد ، این مارک در بسیاری از خرده فروشان استرالیا به راحتی در دسترس است و بنابراین در بسیاری از خانه های اویسی راه پیدا می کند و معمولاً قیمت خود را از رقبای کم قیمت پایین می آورد.

Hisense به یخچالهای مختلفی را برای انتخاب خانوارها ارائه می دهد ، اگرچه متاسفانه دامنه ی جانبی آن متاسفانه چندان گسترده نیست. Hisense به ارائه سه مدل ، یکی از ارزانترین گزینه های موجود است و این گزینه را برای گزینه هایی که دارای بودجه در نظر گرفته می شوند ، انتخاب کرده است.

سه مدل موجود در ظرفیت های 566L ، 610L و 690L عرضه می شوند که بیشترین مدل موجود در آن از جنس استیل ضدزنگ ، سفید یا سیاه است.
یخچال های Hisense به صفحه نمایش LED با کنترل لمسی و همچنین یخ ساز برای آن روزهای گرم مجهز شده اند. مدل ها همچنین با استفاده از عملکرد PowerSave برای تعطیلات در روزهای تعطیل نصب شده اند که به شما کمک می کند تا بدون خراب کردن غذا در داخل ، قبض برق خود را پس انداز کنید.

ال جی
LG GS D665BSL 665L Side by Side Fridge

ال جی یکی دیگر از غول های لوازم خانگی ، محدوده یخچال و فریزر گسترده ای را برای پاسخگویی به تمام نیازها دارد ، با این شرکت تعدادی یخچال ساید بای ساید را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. در حالی که مدل های ارزان قیمت مناسب این مدل ها هستند ، مدل های بالاتر دارای ویژگی هایی از قبیل آب یخ و آب و همچنین ویژگی Door-in-Door هستند که ایده آل برای افرادی است که تحت تأثیر قرار دادن هستند.

عملکرد درب از درب اجازه می دهد قسمتی از یخچال باز شود و حداقل هوای سرد هوا را ممکن می کند
با وجود ظرفیت های مشابه در همه مدل های جانبی ، ویژگی ها همان چیزی هستند که واقعاً هر محصول را از هم جدا می کند. برای کسانی که میوه و سبزیجات خود را دوست دارند ، برخی از مدل ها شامل FRESH Balancer هستند که به شما امکان می دهد تا میوه ها یا سبزیجات روی دمای بهینه تنظیم شوند ، و اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی شما برای مدت طولانی تر و تازه تر می شوند.

مدل های ال جی برای جذابیت زیبایی شناسی اضافی از استیل ضد زنگ و سیاه استفاده می شوند

لیبره
یخچال و فریزر Liebherr PKSBSBS7353

در حالی که برخی از گران ترین گزینه های موجود ، لیبرهر به دلیل کیفیت بالای بالای خود شناخته شده است ، این شرکت آلمانی نیز برخی از بزرگترین ظرفیت های موجود در بازار را ارائه می دهد. در حالی که به دنبال ارزان ترین مدل و ظرفیت آن هستید ، ارزانترین مدل آن را در حدود 7000 دلار به شما باز می گرداند ، لیبرهر ممکن است گزینه ای برای شما باشد.

همه مدل ها شامل فناوری NoFrost هستند تا غذاهای شما تازه نگه داشته شوند ، در بعضی از مدل ها ویژگی BioFresh وجود دارد که باعث حفظ دمای و رطوبت بهینه برای حفظ مواد غذایی می شود. گرانترین مدل لیبرر شامل یک محفظه شراب برای همه نیازهای سرگرم کننده شما و همچنین یک محفظه فریزر پنج کشو است که فضای کافی برای کارکنان در اختیار خانواده ها قرار می دهد.

مدل های Liebherr شامل مکانیزم بستن SoftSystem برای حداقل سر و صدای هنگام بسته شدن درب است ، بدین معنی که هیچ کس شما را در آن سفرهای اواخر شب به یخچال نمی شنود.

سامسونگ
سامسونگ SRS588DLS 589L در کنار یخچال و فریزر

در حالی که بیشتر به دلیل لوازم الکترونیکی شخصی خود شناخته شده است ، طیف لوازم خانگی سامسونگ طی سالهای اخیر به بازار عرضه شده است که غول الکترونیک کره ای دامنه لوازم خانگی خود را به طور قابل توجهی گسترش می دهد. برای کسانی که بعد از یخچال ساید بای ساید هستند ، سامسونگ انواع مختلفی از پیشنهادات را دارد که می تواند در خرده فروشان مختلف خریداری شود.

کوچکترین مدل ، که هنوز هم از ظرفیت 589L برخوردار است ، به سیستم خنک کننده دوقلوی مجهز شده است تا از سرمایش بهینه و دمای هوا برای هر دو بخش یخچال و فریزر واحد اطمینان حاصل شود ، با عملکرد چند جریان علاوه بر این ، هر بخش جداگانه را نیز خنک می کند. دائماً خنک بمانید

از دیگر ویژگی های سامسونگ می توان به چراغ های برج LED (LED LED) اشاره کرد که به شما امکان می دهد چیزهای خوبی را کشف کنید ، همچنین فناوری مقاوم در برابر سرما برای تازه نگه داشتن مواد غذایی است. سایر مدل های سامسونگ شامل قابلیت های Door-in-Door ، و همچنین درب های یخ و دستگیره های فرفورژه برای یک براق است.

کلیه محصولات سامسونگ دارای 10 سال ضمانت قطعات می باشد

وستینگهاوس
Westinghouse WSE6900WA 690L Side by Side Fridge

Westinghouse یکی دیگر از پیشگامان صنعت لوازم خانگی ، Westinghouse سالهاست که به راحتی در بازار استرالیا در دسترس است ، با این شرکت آمریکایی لوازم مختلفی را برای پر کردن خانواده شما ارائه می دهد. از لحاظ یخچال و فریزر در کنار ، Westinghouse تعدادی مدل را ارائه می دهد که همگی در لباس های مختلف و رنگ های متناسب با سبک آشپزخانه شما ارائه می شوند.

با ظرفیت های مختلف از 610L تا 690L ، اندازه مسئله ای نیست ، اگرچه توابع و ویژگی های آن از مدل به مدل دیگر متفاوت است ، به عنوان مثال فقط چند مورد انتخاب با یک دستگاه پخش آب و یخ موجود است.

تمام مدل های وستینگهاوس با عملکرد FlexSpace و FlexStor مجهز شده اند که به کاربران امکان تنظیم قفسه های درب را می دهد تا بتواند فروشگاه های مواد غذایی را در خانه های بزرگ امکان پذیر کند. وستینگهاوس همچنین برای تردها تقسیم کننده هایی را فراهم می کند ، بنابراین می توان میوه و سبزیجات شما را جدا نگه داشت.

همچنین یک محفظه قفل شده FamilySafe برای دور نگه داشتن بچه ها از شکلات یا مخفی کردن کیک شما در صرفه جویی وجود دارد

آیا یخچال ساید بای ساید ارزش پول دارد؟
با توجه به اهمیت یخچال در خانه ، انتخاب یک مورد جدید می تواند یک تصمیم دشوار را اثبات کند ، به خصوص اکنون که بسیاری از مارک ها سبک ها و عملکردها را متنوع می کنند. در حالی که ممکن است تفاوت زیادی بین یخچال سنتی و تغییر در کنار هم از نظر ظرفیت و قیمت وجود نداشته باشد ، تصمیم برای خرید مدل کنار هم به ترجیح شخصی خواهد رسید.

چیدمان آشپزخانه شما بیشترین تأثیر را در تصمیم شما خواهد داشت ، بنابراین حتماً تحقیقات خود را قبل از قدم گذاشتن به یک خرده فروش انجام دهید. با وجود گزینه های زیادی که در دسترس است ، مصرف کنندگان نباید مشکلی در پیدا کردن یخچال ساید بای ساید داشته باشند ، اما پیدا کردن یکی از موارد مناسب برای شما چالشی خواهد بود. شما می توانید تحقیقات خود را با بررسی نظرات مشتری از طریق لینک زیر ادامه دهید:

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *