OLED در مقابل 4K


OLED در مقابل 4K
در حالی که بسیاری از افراد برای پیدا کردن گزینه بهتر ، OLED و 4K را جستجو می کنند ، در واقع مقایسه سیب و پرتقال هستند. حقایق ساده درباره 4K در مقابل OLED را بیاموزید!

وقتی نوبت به انتخاب تلویزیون مناسب برای ایجاد تجربه سرگرمی خانگی اختصاصی خود می رسد ، مواردی وجود دارد که باید بدانید. در حالی که بسیاری از افراد برای یافتن گزینه بهتر ، OLED و 4K را جستجو می کنند ، در واقع مقایسه سیب و پرتقال هستند. به عنوان مثال ، آیا می دانید تلویزیون های 4K OLED وجود دارد؟ همچنین تلویزیون های 4K وجود دارد که تلویزیون OLED نیستند. بیایید این دو مورد را کشف کنیم.


اساساً ، کیفیت 4K Ultra High Definition (UHD) فقط به وضوح 3840 پیکسل × 2160 خط (8.3 مگاپیکسل ، نسبت ابعاد 16: 9) اشاره دارد. OLED یک فناوری است که می تواند برای ایجاد نمایشگرهایی با رزولوشن های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و همه آخرین تلویزیون های LG OLED وضوح 4K را ارائه می دهند. بنابراین سؤالی که باید پرسیده شود این است: چگونه یک تلویزیون OLED 4K با تلویزیونهای 4K که از یک صفحه نمایش متفاوت استفاده می کنند compare و یک تجربه سرگرمی خانگی لذت بخش تر مقایسه می کند.


برای درک تفاوت بین تلویزیون های ال سی دی LED LED 4K در مقابل تلویزیون های OLED 4K ، مهم است که بدانید که چگونه کار می کنند. همه تلویزیون های 4K تعداد پیکسل ها را در مقایسه با HDTV استاندارد دو برابر می کنند ، همچنین خطوط اسکن عمودی دو برابر می شوند ، از 1080p تا 2160p – ساخت وضوح 4K به طور موثری چهار برابر HD کامل ، بنابراین شما تصویر را مشاهده می کنید ، نه پیکسل ها ، حتی از نزدیک OLED یک ساختار داخلی ساده تر از نمایشگرهای معمولی را ممکن می کند. فقط با چند لایه ، تلویزیونهای OLED LG بسیار باورنکردنی سبک و فوق العاده نازک هستند – در مورد ضخامت چند کارت اعتباری انباشته در باریکترین نقطه آن. کیفیت تصویر بسیار دیدنی است ، با کنتراست بی نهایت که از سفید پوستان تا عمیق ترین سیاه پوستان متغیر است ، تلویزیون های OLED ال جی رنگ های روشن و پر جنب و جوش را ارائه می دهند.

در تماشای تلویزیونهای استاندارد 4K LED در مقابل تلویزیونهای 4K OLED ، هر دو تجربه تماشای عالی و پیشرفتهایی را نسبت به 1080p ارائه می دهند. اما فناوری LG OLED واقعاً تجربه سرگرمی منزل شما را با سیاهان برتر ، رنگهای سینمایی و High Dynamic Range با پشتیبانی Dolby Vision تغییر خواهد داد. تلویزیون های OLED همچنین دارای زاویه دید برتر هستند و دارای رنگ و کنتراست در بعضی از زاویه های گسترده هستند. با غنای تماشایی و واقعی به زندگی ، پروفایل های نازک مداد ، اکشن بسیار واضح ، زاویه دید برتر و رنگ های پر زرق و برق و زیبا که عملا با مواردی که در سینماهای فیلم دیده می شود مطابقت دارد – تلویزیون های LG OLED 4K تجربه سرگرمی نهایی را ارائه می دهند.

خرید تلویزیون های OLED LG

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *