حکم خوب بچه ها در بحث ماشین لباسشویی

جدیدترین تحقیقات رضایت مشتری دستگاه های شستشو ، سرمان را در چرخش قرار داده است. مشتریانی که از وسایل لباسشویی خود به دنبال چه چیزی هستند ، مهمترین ویژگی ها چیست و چه کسی در یک دعوا ، یک لودر برتر یا جلو پیروز می شود؟ یا شاید ، چه چیزی در شستن لباس بهترین است؟

سپس فکر کردیم ، چه کسی بهتر از The Good Guys ، برندگان جوایز طولانی مدت رضایت مشتری ما برای فروشندگان لوازم الکترونیکی بپرسیم ؟ آنها مانند یک دسته خوب به نظر می رسند.

بنابراین ما با متخصص لباسشویی خوب بچه ها ، پیتر سیمیچ ، آشنا شدیم تا یافته های تحقیقات خودمان را به اشتراک بگذاریم و نظرات خود را در مورد بحث درباره تقسیم کشور به دست آوریم.

س: ما دریافتیم که به نظر می رسد مصرف کنندگان از نظر رضایت مشتری از لودرهای جلو به لودرهای برتر طرفداری می کنند. آیا می توانید در مورد تجربه خود در بحث ماشین لباسشویی برای ما بگویید – آیا جستجوهای آنلاین بیشتری را برای لودرهای جلو یا برترین در وب سایت خود مشاهده می کنید؟ و هنگامی که یک تصمیم برای خرید واقعی می آید ، آیا این نسبت ها تغییر می کنند؟

پاسخ: از نظر آماری ، بیشتر واشرهای جلوی بار در سایت ما از واشرهای بالای بار جستجو و مشاهده می شوند. با وجود این واقعیت ، واقعیت این است که در چهار سال گذشته در حدود 50٪ مخلوط تغییراتی در مخلوط واشر فشار بالا / بالا ایجاد شده است.

لودر جلو زن در حال لبخند زدن

 

اتوبوس ها ماشین های لباسشویی لودر جلو را ترجیح می دهند

 

س: متداول ترین ویژگی های ماشین لباسشویی یا جستجو شده کدام است؟ آیا به نظر می رسد مصرف کنندگان به طور کلی ایده خوبی راجع به آنچه می گردند ندارند یا به توصیه های متخصصان شما اعتماد می کنند تا به آنها کمک کنند تصمیم بگیرند چه چیزی برای خانه خود بهتر است؟

پاسخ: به نظر می رسد مصرف کنندگان می دانند که آیا می خواهند بار جلو یا بار بالایی داشته باشند ، بنابراین ملاحظاتی مانند ظرفیت ، انرژی و راندمان آب یا برنامه ها و چرخه های ترجیحی را در نظر بگیرند تا انتخاب نهایی خود را محدود کنند. ما منابع آنلاین داریم ، مانند خرید راهنماها ، برای کمک به مشتریان در انتخاب صحیح برای آنها. این راهنماهای خرید به شدت در این دسته استفاده می شوند.

س: در مورد کومه های خشک کن خشک کن – چقدر محبوب هستند؟ آیا مصرف کنندگان بیشتری این موارد را به عنوان گزینه در نظر می گیرند؟

پاسخ: آنها کمترین نوع ماشین لباسشویی هستند که تعداد افراد در این ماه نسبتاً ثابت در طی چند ماه گذشته مشاهده می کنند. واشر / خشک کن های دسته کوچک موسیقی جاز به بازار کوچکی متوسل می شوند ، به طور کلی جایی که محدودیت هایی در فضای لباسشویی یا آپارتمان وجود دارد. نکته منفی دستگاه های خشک کن واشر کمبو این است که شما نمی توانید همزمان شستشو و خشک کردن بارهای آن را انجام دهید.

فکر نهایی ما!

مهم است که به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب ماشین لباسشویی جدید ، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد – همه اینها به شرایط شخصی شما می رسد. بعد از شروع شستشو ، می توانید لودر بالاتری را که استفاده از آن راحت تر است و راحت تر برای پرتاب جوراب ولگرد عجیب و غریب پیدا کنید یا شاید پیدا کنید که لودر جلو نسبت به لباس های شما اقتصادی تر و مهربان تر باشد.

یا شاید شما فقط با یک یا دیگری بزرگ شده اید و دوست دارید از همان دستگاهی استفاده کنید که مادرتان انجام داده است. در هر صورت ، اطلاعات و مشاوره بیشتری در وب سایت ما پیدا خواهید کرد. شستن شاد!

داستانهای دیگری که ممکن است دوست داشته باشید
لودر یا لودر جلو. مزایا و معایب

نحوه صرفه جویی در هزینه هنگام شستن لباس ها

نحوه شستن لباس ها با دست

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *