بهترین مارک تلویزیون در بخش مقرون به صرفه


تلویزیون برای هر کس یک استاد است ، خواه یک جوان باشد ، یک زن و شوهر یا یک بازنشسته.

در کانال تلگرام ما مشترک شوید

 مطالب:
ویژگی های اصلی برند ، ویژگی های کلیدی و نوآوری ها
در انتخاب تلویزیون مارک باید به دنبال چه چیزی بگردم؟ ویژگی های مفید تلویزیون بالا
10 مدل برتر
مشکلاتی که می توانند هنگام استفاده نادرست ایجاد شوند
نکاتی برای بهره برداری ، نصب و نگهداری مناسب
در پاییز سال 2016 ، محصولات مارک اروپایی Kindle Vision در بازار ظاهر شد و بلافاصله قلب مصرف کنندگان اوکراینی را جلب کرد.

بررسی مشتری ، که در آن ادعا می شود بهترین تلویزیون در بخش فناوری – Kivi است ، خود صحبت می کنند. این نتیجه خیره کننده از طریق ترکیبی هماهنگ از مواد باکیفیت و نرم افزارهای پیشرفته حاصل شد. در زمان راه اندازی ، تلویزیون Kiwi Smart TV شامل تنها 14 مدل بود که با این وجود می تواند تقریباً هرگونه نیاز مشتری را برآورده کند. این شرکت بدون متوقف کردن آنچه به دست آمده و کاهش سرعت توسعه نیست ، تحقیقات خود را در زمینه ایجاد تلویزیون های هوشمند ادامه داده است ، که تعداد انواع آن تا به امروز از 30 فراتر رفته است.

برای کسانی که می خواهند بهترین تلویزیون را انتخاب کنند ، کیوی انتخاب گسترده ای از مدل ها را نه تنها در اندازه بلکه در قابلیت ها نیز فراهم می کند.

یکی از اولین مدل های تلویزیون هوشمند از Kivi

 ویژگی های اصلی برند ، ویژگی های کلیدی و نوآوری ها
اکنون بازار با تجهیزات متنوعی روبرو است که با وجود پارامترهای مشابه عملکرد ، می تواند در قیمت بسیار متفاوت باشد. در جایی که رقبا سعی در جذب ارزش خریدار دارند ، Kivi روی کیفیت ، خدمات و فناوری تمرکز دارد. بنابراین ، فناوری این تولید کننده بسیار طولانی تر از هر همتای ارزان چینی است!

5 دلیل انتخاب کیوی تلویزیون هوشمند
کیفیت تصویر
حداکثر وضوح و جزئیات هر فریم با فناوری 4K Ultra HD حاصل می شود. وضوح صفحه نمایش در نتیجه در صفحه افقی به مقدار 4000 نزدیک می شود ، که 4 برابر بیشتر از Full HD است. با ظهور نمایشگرهای 4K UHD ، این امکان برای مردم فراهم شده است که بدون تأثیرات ریز و درشت و دزدکی ، از تماشای فیلم های صفحه بزرگ استفاده کنند. به عنوان مثال ، Kivi 65UP50GU ، نماینده خانواده تلویزیونی 3480×2160!

تفاوت بین Full HD و 4K Ultra HD است

پشتیبانی مداوم
روابط مشتری کیوی 24 ساعت شبانه استثناء آخر هفته و تعطیلات. سوالی دارید؟ از آنها در خط تلفن سوال کنید: 0 800 606 600. کارشناسان شرکت به شما کمک می کنند تا هرگونه سؤالی را حل کنید. شروع از پشتیبانی فنی گرفته تا مشاوره در زمینه ثبت نام در بسیاری از پروژه های تبلیغاتی ، که توسط بخش روابط عمومی شرکت انجام می شود. در میان آنها – کمپین "3 سال ضمانت" ، شرکت در آن ، شما می توانید بطور قابل توجهی مدت زمان خدمات گارانتی جامع تلویزیون خود را کاملا رایگان تمدید کنید!

ضمانت KIVI 3 ساله بگیرید!

مزایای به روز رسانی به موقع نرم افزار تلویزیون هوشمند:

بطور مداوم سیستم عامل تازه ، عاری از اشکالات و اشکالات تا حد امکان.
دیگر نیازی به یافتن ، بارگیری و نصب آخرین کدک ها برای مشاهده فیلم ها ندارید.
بهینه سازی دوره ای سیستم وجود دارد که به آن امکان می دهد حتی سریعتر کار کند.
حداکثر عملکرد
سیستم عامل برای تلویزیون هوشمند Kivi بر اساس Android TV 6.0 ساخته شده است. علاوه بر این ، یک برنامه ویژه برای تلفن های هوشمند اندرویدی وجود دارد که به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق تلفن خود کنترل کنید.

تلویزیون را از تلفن هوشمند خود با Kivi Remote کنترل کنید

صدای فراگیر
تلویزیون های Kivi علاوه بر تصاویر با وضوح بالا و ارائه رنگی عالی ، دارای صدای عالی و دارای بلندگوهای حداکثر 20 وات می باشد. این کار برای یک آپارتمان دنج کوچک و همچنین برای ساماندهی سینمای خانگی در یک اتاق نشیمن بزرگ کافی خواهد بود.

وسایل مناسب
تلویزیون های مدرن دیگر محدود به برنامه های پخش نیستند. وقتی از طریق WiFi به شبکه جهانی وب متصل هستید ، می توانید در هر زمان یک بررسی تلفنی جدید را در YouTube مشاهده کنید ، یک مسابقه فوتبال آنلاین تماشا کنید یا آخرین اخبار را بخوانید. برای سهولت در پیمایش ، Kiwi یک ابزار دستی ، کنترل از راه دور Kivi K1 را توسعه داده است که دارای افتخار است:

یک عملکرد روشن و زیبا برای دکمه.
یک صفحه کلید کامل QWERTY.
باتری داخلی
ماژول رادیویی
ابعاد جمع و جور آن فقط 11 47 47 x 163 میلی متر است.
 نام تجاری از راه دور برای تجزیه راحت در اینترنت

 در انتخاب تلویزیون مارک باید به دنبال چه چیزی بگردم؟ ویژگی های مفید تلویزیون بالا
تنوع مدل های تلویزیون کیوی کافی است تا شما را به فکر انتخاب مشکل حتی یک فیلمبردار براند.

ما تلویزیون را انتخاب می کنیم

بنابراین ، در هنگام انتخاب تلویزیون های کیوی باید در وهله اول به دنبال چه چیزی باشید؟ در اینجا دسته های اصلی ویژگی ها که بر اساس اهمیت برای مصرف کننده طبقه بندی شده اند وجود دارد:

صفحه مورب. اندازه صفحه نمایش را تعیین می کند. قبل از رفتن به فروشگاه ، تصمیم بگیرید که خرید در کجا واقع شود. اگر فضا کوچک باشد ، مدلهای مورب 23 تا 24 اینچ باید ترجیح داده شوند. مانند Kiwi 24FK30W یا Kiwi 24HR50GU. این "کودکان نوپا" برای آشپزخانه یا اتاق خواب کوچک مناسب هستند. اما برای اتاق نشیمن ، جایی که تماشای سریال های مورد علاقه شما به کل خانواده می رود ، بهتر است یک مدل را بیشتر انتخاب کنید. بیشترین نوع "در حال اجرا" در قطر 40-42 اینچ و بیشتر است.

وضوح صفحه این پارامتر به طور جدایی ناپذیری با نمونه قبلی مرتبط است و حداکثر تعداد پیکسل ها به صورت عمودی و افقی اندازه گیری می شوند. کافی است با اطمینان بدانید که هرچه رزولوشن بالاتر باشد ، تصویر واضح تر خواهد بود ، به خصوص در مدل هایی که صفحه بزرگ مورب دارند.
نوع ماتریس. این پارامترها می توانند به سه زیر شاخه تقسیم شوند – TN ، IPS و VA (تمام انواع خاتمه یافته به این حروف) این پارامتر تأثیر می گذارد: سرعت پاسخ صفحه ، زاویه دید ، کیفیت ارائه رنگ ، کنتراست. TN از پایین ترین کیفیت است ، بنابراین شما آنها را در تلویزیون های Kivi مشاهده نمی کنید. بیشتر اوقات در تکنولوژی این مارک انواع مختلفی از ماتریس VA و همچنین ماتریس جهانی IPS وجود دارد.
انواع قطعنامه های صفحه تلویزیون

صفحه نمایش خمیده و نور پس زمینه LED. در صورت مقعر ، تلویزیون کیوی مدرن و مجهز به مادربزرگ Electron ، که صفحه آن محدب است ، اشتباه نگیرید. فناوری تلویزیون منحنی از مدت ها قبل ظهور کرده است و بلافاصله محبوبیت بینندگان را بدست آورده است ، زیرا در اینگونه دستگاه ها حجم و واقع گرایی خاصی کسب می کند.
تلویزیون با صفحه خمیده

فن آوری های پشتیبانی شده برای بهبود کیفیت پخش ، اوکراین به شکل جدید انتقال ویدیو منتقل شده است. بنابراین داشتن یک تیونر T2 در یک تلویزیون مدرن یک ضرورت محسوب می شود. علاوه بر این ، پشتیبانی از Wi-Fi اضافی نخواهد بود (با این کار از سیمهایی که دائماً گیج می شوند و زیبایی زیبایی به نظر نمی رسند ، خلاص می شوید ، به خصوص اگر تلویزیون دیواری نصب شده باشد).
نمونه ای از تلویزیون روی دیوار

SmartTV یک فناوری است که تلویزیون و رایانه را در یک دستگاه ترکیب کرده و به شما امکان می دهد برنامه های دیگری را نصب کنید (فقط از YouTube Hub نصب شده برای تماشای سریال های تلویزیونی و فیلم ها از وبلاگ نویسان مورد علاقه استفاده نکنید).
فرصت های بی پایان از Kiwi SmartTV

رنگ برای کسانی که از استایل و ظرافت فرم ها قدردانی می کنند ، امکان انتخاب رنگ مدل (سفید ، سیاه ، نقره ای) متناسب با فضای داخلی ، اضافی نخواهد بود.
10 مدل برتر
تلویزیون های برتر کیوی

ما تلویزیون های Kivi خودمان را بر اساس آمار سفارش و بررسی مشتری رتبه بندی کردیم. بیا بریم

کیوی 32FK30G سفید. یک نوع عالی از تلویزیون هوشمند ارزان قیمت و کاربردی 32 اینچی با قابلیت Wifi.
کیوی 43UR50GU. پرفروش ترین 42 اینچی SmartTV با قضاوت در مورد محبوبیت آن. نمایشگر IPS با وضوح فوق العاده HD 3840 × 2160 با تنظیم داخلی DVB-T2 و DVB-C ، ماژول WiFi و Smart-TV هیچ کس را بی تفاوت نخواهد گذاشت!
کیوی 50UR50GU. تفاوت اصلی با مدلی که مقام دوم را گرفت – مورب صفحه نمایش. در اینجا 50 اینچ است
کیوی 24HK30G. هزینه کم با تنظیمات صفحه نمایش خوب (24 اینچ ، 768 13 1366 HD) این مدل را بسیار محبوب کرده است.
کیوی 24HR50GU. هزینه بالاتر از مدل قبلی این Kivi را به رتبه 5 پایین آورد ، اما از لحاظ مشخصات حتی بهتر است: صدای قدرتمندتر ، فرکانس صفحه نمایش بالاتر ، اتصال کامپوزیت.
کیوی 32HB50GU. 32 اینچ ، وضوح تصویر 768 66 1366 HD HD ، 16W قدرت صوتی و فناوری پیشرفته رنگ موتور (ACE) ، HDR این مدل را بسیار جذاب می کند.
کیوی 24FK30W. 24 اینچ ، حداکثر 4 نوع تنظیم داخلی و فقط وضوح تصویر 1080 80 1920 کامل HD را برای آن مورب لغو کنید!
کیوی 32HK30G. با وضوح پایین تر از Kivi 24FK30W – فقط 768 66 1366 (HD) با بزرگنمایی مورب تا 32 اینچ در مکان هشتم قرار گرفت.
کیوی 32HR50GU. تقریباً از نظر قیمت و مشخصات نیز با مدل قبلی یکسان است. تفاوت هایی مانند تعداد کانکتورهای موجود و برنامه های نصب شده قابل توجه نیست ، اما خریداران همدردی خود را با این مدل اعلام نکردند.
کیوی 40FR50BU. 40 اینچ مورب + وضوح تصویر 1080 1920 1920 Full 1920 با کیفیت تصویر 200Hz و HDR این مدل را بسیار جذاب می کند.

مشکلاتی که می توانند هنگام استفاده نادرست ایجاد شوند
هیچ کس زندگی را بدون شبهای دنج که در مقابل صفحه آبی می گذرد تصور نمی کند. حتی بهترین تلویزیون ها از جمله کیوی نیاز به مراقبت و عملکرد مناسب دارند. همه مسائل نوظهور را می توان به 2 دسته اصلی تقسیم کرد:

کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد.
که منجر به عدم کارایی دستگاه می شود.
همه مشکلات بوجود می آید زیرا ، اکثر اوقات ، مردم توصیه های سازنده را رعایت نمی کنند و قبل از روشن کردن دستورالعمل های دستگاه را نمی خوانند. "چه چیزی را اینجا بخوانید؟ آن را روشن کنید – و از آن استفاده کنید! "- این چیزی است که اغلب ساکنان می گویند. و آنها طبق آمار ، شرط اصلی مراجعه کنندگان به مراکز خدماتی و مشتریان ناراضی را تشکیل می دهند.

نتیجه سوء استفاده

بنابراین در اینجا برخی از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شوید وجود دارد:

برخی از پیکسل ها را روی صفحه می سوزاند و منجر به کیفیت پایین تصویر در یک منطقه خاص می شود. اگر هر تصویری برای مدت طولانی روی صفحه نمایش داده شود رخ می دهد. به عنوان مثال ، تماشای فیلم در حالت تمام صفحه نیست (بخشی از صفحه غیرفعال است).
تصویر را تاری کنید. استفاده از تلویزیون به جای بلندگوها (گوش دادن به موسیقی در اینترنت). بیشتر اوقات ، بعد از این مسئله مشکل شماره 1 بوجود می آید – تصویر پخش کننده تقریباً همیشه استاتیک است (یعنی بیشتر آن ثابت است).
تلویزیون روشن نمی شود. برای جلوگیری از این امر ، باید وضعیت سوکت های موجود در خانه را به دقت رصد کنید ، دستگاه فیوز خاصی را با فیوزها نصب کنید (تجهیزات شما را هنگام افزایش در شبکه صرفه جویی می کند) و مطمئن شوید که سیم ها در راه رفتن تداخلی ندارند. محدود کردن آنها برای حیوانات اهلی و خردسالان یک عامل بازدارنده غیر ضروری نیست.
مشکلات بینایی ، شنوایی ، وضعیت بدنی. قرار دادن نادرست تلویزیون در فضایی که برای مورب صفحه مناسب نیست – همه این موارد می تواند به وخامت جدی سلامت منجر شود. برای جلوگیری از این امر ، قبل از خرید تلویزیون بخش زیر را با دقت بخوانید. سالم باش!
چه عواملی باعث اشتباه انتخاب تلویزیون می شود

 نکاتی برای بهره برداری ، نصب و نگهداری مناسب
در اینجا چند نکته مفید برای دارندگان تلویزیون صفحه تخت وجود دارد:

هنگام تمیز کردن ، از ابزارهای ویژه برای پاک کردن گرد و غبار از صفحه استفاده کنید. آنها طلاق نمی گذارند و به ماتریس آسیب نمی رسانند.
از دستگاه سمپاش و مرطوب کننده در نزدیکی دستگاه استفاده نکنید. گرد و غبار آب روی اتصالات باعث اکسیداسیون و نقص مخاطبین می شود.

لازم است که تعداد سیم ها را به حداقل برسانید ، مکان فشرده آنها را با دقت کنترل کنید.
تنظیم حداکثر سطح روشنایی صفحه نمایش نه تنها روی دید تأثیر منفی می گذارد بلکه باعث افزایش سایش ماتریس می شود.
و نکته مهم: دستورالعمل های مربوط را به دقت بخوانید و تمام توصیه های سازنده را برای نصب و تنظیم مناسب دستگاه دنبال کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *