ماشین لباسشویی ALDI با قیمت کمتر از 400 دلار

هنگامی که برای اولین بار خانه می روید یا برای اولین بار به مکان خود منتقل می شوید ، ماشین لباسشویی احتمالاً یکی از پرهزینه‌ترین خریدهای شما خواهد بود. اما برای کسانی که به دنبال پس انداز هستند ، ALDI لودر جلو جدید خود را با قیمت کمتر از 400 دلار فاش کرده است!

روز شنبه (28 ژوئیه) ، غول مواد غذایی آلمانی با فروش برچسب قیمت فقط 379 دلار – نصف قیمت ماشین لباسشویی برخی از مارک های پیشرو ، یک لودر جلو 7.5 کیلوگرم را در سراسر استرالیا به فروش می رساند.

ماشین لباسشویی ALDI (مدل شماره STR-FLW75) برای داشتن راندمان انرژی 3.5 ستاره و دارای راندمان آب چهار ستاره دارای افتخار می باشد.

با وجود برچسب قیمت پایین ، این دستگاه مجهز به کلیه ویژگی های لازم از واشر ، از جمله صفحه نمایش LED برای نشان دادن تنظیمات چرخه ، قفل کودک برای انگشتان کوچک کنجکاو و همچنین 16 برنامه شستشو است.

علاوه بر این ، شما همچنین یک عملکرد شروع تاخیر را پیدا خواهید کرد – به شما امکان می دهد از زمان های برق غیر اوج استفاده کنید – و یک ویژگی حافظه هوشمند برای صرفه جویی در بیشترین تنظیمات شستشو خود را.

این مدل سبک نیست هرچند که با وزن 72 کیلوگرم و با ابعاد 615 (L) x 600 (W) x 850 (H) میلی متر وارد بازار می شود ، بنابراین طبق گفته ALDI به تجهیزات مناسب برای حمل و نقل نیاز دارد.

ماشین لباسشویی مانند سایر وسایل اصلی دیگر که در گذشته انبار کرده بود ، با سه سال ضمانت در منزل از این مدل برای آرامش خاطر برخوردار است.

اخیراً ALDI یک لودر 7 کیلوگرمی کمی کوچکتر با قیمت 349 دلار ارائه کرده است. با این حال ، به عنوان لودر برتر ، دارای راندمان انرژی کمتر از دو ستاره و امتیاز آب 3.5 است.

ALDI همچنین اخیراً خشک کن لباس را با قیمت کمتر از 200 دلار در اختیار شما قرار داده است.

در مقایسه با سایر لودرهای جلو با همان اندازه ، ماشین لباسشویی ALDI از نظر قیمت مناسب است. به عنوان مثال ، ماشین لباسشویی بار جلو 7.5 کیلوگرم حایر (HWF75AW1) برای 649 دلار بارگیری می کند.

مدل Haier همچنین به 16 برنامه مجهز است اما دارای راندمان آب کمی بالاتر از 4.5 ستاره است.

سایر خریدهای ویژه ALDI
خرید ویژه ALDI

یکی دیگر از ویژه های ویژه ALDI که برای خرید این هفته در دسترس است ، یک خشک کن لباس کندانسور 7 کیلوگرمی با قیمت 399 دلار (STR-CD8C) است. انتظار 16 برنامه خشک کردن ، از جمله عملکرد ضد خارش را دارید.

این طراحی دارای یک صفحه نمایش LED برای نمایش زمان باقی مانده و همچنین کنترل های لمسی و شماره گیری است. همچنین یک پنجره پلاستیکی شفاف ، درام گالوانیزه و دسترسی به درب 180 درجه پیدا خواهید کرد. ابعاد 615 (L) x 600 (W) x 850 (H) میلی متر است.

با روشی مشابه ، دارای قفل کودک برای ایمنی و گزینه تأخیر در شروع کار (حداکثر 24 ساعت) است ، به طوری که می توانید بار خود را برای پایان دادن به خانه خود از محل کار تنظیم کنید.

مطمئناً ظرفیت بیشتری نسبت به سلف 4.5 کیلوگرم خود  که در ماه آوریل فروخته شده است ، فراهم می کند . با این حال ، برای مدل ظرفیت بار بزرگتر ، از رتبه انرژی کم فقط دو ستاره انتظار دارید.

برای کسانی که امیدوارند با سایر اقلام لباسشویی یک معامله کنند ، ALDI شما را با سبد لباس های شسته شده (از 11.99 دلار) ، واحدهای ذخیره سازی (از 59.99 دلار) ، و همچنین آویزهای بخار (از 19.99 دلار) ، تخته های اتو (39.99 دلار) و بخارهای پوشاک پوشانده است. (89.99 دلار)

به خاطر داشته باشید که سهام محدود است و بین فروشگاه ها متفاوت است ، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید زودتر از اوایل امسال دست خود را روی لودر جلو یا خشک کن ALDI بکشید!

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *