بهترین تلویزیونهای 55 اینچ 4K

تلویزیون سامسونگ UA55NU7100
تلویزیون هوشمند 4K LED با نور پس زمینه
دریافت کوپن
ظهرظهر
تلویزیون چند منظوره برای کل خانواده
تلویزیون NU7100 سامسونگ به لطف تصویری خیره کننده با کنتراست تیز و رنگ های درخشان ، زیباترین تجربه مشاهده فیلم را به شما منتقل می کند. تأخیرهای قابل توجه ورودی در حالت بازی صفحه نمایش عالی را برای رایانه ها فراهم می کند و به کنترل کننده ها نیز پاسخگو است. دستیار صدا سامسونگ Bixby شامل نمی شود و اشکالی ندارد.
2    
تلویزیون Philips 55PUS6753
تلویزیون هوشمند 4K باریک
دریافت کوپن
ظهرظهر
قیمت شگفت انگیز برای شکوه 4K
قیمت تلویزیون Philips 55PUS6753 برای اندازه 4K بسیار عالی است. این ویژگی دارای کیفیت تصویر 4K UHD است که با اثر شگفت انگیز Ambilight بهبود یافته است. بیننده از رنگهای غنی و پر جنب و جوش برخوردار است ، اما کمی نور پس زمینه باعث شده تا بیشتر ظاهر شود.
3    
تلویزیون سامسونگ UA55NU7300
تلویزیون هوشمند منحنی 4K
دریافت کوپن
ظهرظهر
همچنین در:
Souq.comSouq.com
وقتی صحنه شما را غرق می کند و احساس می کنید درون رویداد!
بدون شک طراحی سامسونگ NU7300 دارای زاویه دید بسیار بهتری نسبت به سایر تلویزیون های سامسونگ است ، اگرچه جز بهترین تلویزیون های موجود نیست. تضادهای تاریک مانند سیاه و سایر ویژگی های هوشمند با کنتراست عالی برجسته می شوند ، همچنین تطبیق پذیری بسیار سریع کار می کند.
4    
تلویزیون سامسونگ UE55NU8000
تلویزیون LED 4K هوشمند
دریافت کوپن
ظهرظهر
همچنین در:
Souq.comSouq.com
فراتر از 4K ایده آل شما فقط اینچ
سامسونگ UE55NU8000 یکی از نمایندگان قدرتمند دسته تلویزیون های 4K است ، به دلیل کیفیت طراحی و قیمت مناسب در مقایسه با سایر قیمت های موجود در بازار. از نظر آکوستیکی خوب ، دارای ویژگی های عالی هوشمند و تاخیر ورودی بسیار کمی است. آنچه در راه بودن وسیله ای است که شما "باید بخرید" متوسط ​​عملکرد HDI و تاری حرکت است.
5    
تلویزیون توشیبا 55U7750EE
تلویزیون LED 4K هوشمند
دریافت کوپن
ظهرظهر
همچنین در:
Souq.comSouq.com
گزینه ارزان ، گزینه قدرتمند
با وجود کم هزینه بودن ، این مدل از تلویزیون Toshiba 55U7750EE بهتر از آنچه انتظار دارید کار می کند. در کنار هم ، شما می توانید یک تصویر 4K دقیق ، و رنگ ها بهبود یافته است. اما هنگامی که اقدامات روی صفحه وجود دارد ، ممکن است تصویر تا حدی رنج ببرد و همه چیز با هم مخلوط شوند. نبود HDR همچنین باعث می شود Toshiba 4K TV در مقیاس سخت افزاری نکاتی را از دست بدهد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *