ارزش پول – ماشینهای لباسشویی الکترولوکس با بالاترین امتیاز

 

ویژگی های اصلی برند الکترولوکس ، تراشه های کلیدی و نوآوری ها
فن آوری های نوآورانه ماشین لباسشویی الکترولوکس که باعث شده این دستگاه مورد علاقه میلیون ها مشتری در سراسر جهان قرار بگیرد:

Fuzzy Logic یک فناوری کنترل فرآیند برای ماشین لباسشویی است که بر اساس آنالیز مداوم داده های به دست آمده است. دستگاه اطلاعاتی از سنسورهای مختلف دریافت می کند و بر این اساس حالت بهینه شستشو را انتخاب می کند. این فناوری "هوشمند" امکان دستیابی به راندمان بالای شستشو و صرفه جویی دستگاه را فراهم می آورد.
اسپری مستقیم – فناوری تمیز کردن مواد شوینده لباسشویی با اسپری کردن آن هنگام شستشو. وسایل مرطوب شده به خوبی از اصطکاک خشک محافظت می شوند و در شستشو بهتر هستند.
Steam System یک فن آوری پردازش کتانی بخار است که ضمن حفظ شکل خود ، آن را تازه می کند. علاوه بر این ، تحت تأثیر بخار ، میکروب ها و آلرژن ها از بین می روند.
Eco-Valve – تابعی از مصرف اقتصادی مواد شوینده.
Drum Soft یک طراحی درام جکوزی است که جت آب قدرتمندی را برای کارآمدترین شستشو فراهم می کند.
Wash & Dry یک سیستم خشک تا خشک است. شما ملحفه های کثیف را در طبل قرار می دهید و بعد از مدتی ملحفه های تمیز و خشک را از آنجا خارج می کنید. این فناوری در ماشین آلات با خشک کردن پیاده سازی می شود.
پارکینگ خودکار یک ویژگی بارگذاری عمودی است که درام را پس از پایان چرخه شستشو با کرکره های بالا هدایت می کند. چیزی مثل گربه ای که همیشه روی پنجه هایش می افتد.
Aqua Control – سیستم حسگرهایی که دستگاه را از نشت محافظت می کنند.
Time Manager یک ویژگی نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تنظیمات زمانی خود را برای شستشو تنظیم کنید.
 در انتخاب ماشین لباسشویی الکترولوکس چه چیزی را باید جستجو کنید
در هنگام انتخاب ماشین لباسشویی عوامل زیادی وجود دارد:

نوع عملکردی – فقط شستن یا خشک کردن
ابعاد کلی – مکان مناسب دستگاه را در خانه خود پیدا کنید
نوع بارگیری – جلو یا عمودی
نوع موتور و درایو – اینورتر یا جمع کننده ، کمربند یا مستقیم
کلاس لباسشویی ، چرخش و قدرت – A، B، C
برنامه های لباسشویی اساسی و اختیاری است
عملکرد ماشین های لباسشویی بسیار مهم و اساسی است
از آنجایی که ماشین های لباسشویی الکترولوکس در بسیاری از کشورها تولید می شوند ، دانستن مدل شما از کجا اضافی خواهد بود. برای درک بهتر این موضوع ، نمونه ای از رمزگشایی یکی از مدل ها را ارائه می دهیم که با استفاده از آن می توانید جزئیات مشخصات شاخص الفبایی دستگاه های Electrolux را بدست آورید:

 E-Markirovka (نمونه رمزگشایی مارک ماشین لباسشویی الکترولوکس)

و یک توضیح بیشتر حرف U در انتهای فهرست مدل نشان می دهد که ماشین لباسشویی در اوکراین ساخته شده است. از یک تولید کننده داخلی پشتیبانی کنید!

 10 مدل برتر و عمودی
ما ماشین های برتر ماشین لباسشویی الکترولوکس را بر اساس نظرات متخصص و مشتری رتبه بندی کرده ایم. جزئیات مشخصات هر دستگاه در نقشه های مدل نشان داده شده است.

دستگاههای بارگذاری جلو

Electrolux EWS1064SAU

Electrolux EWS1064SAU (ماشین لباسشویی Electrolux EWS1064SAU)
محبوب ترین ماشین لباسشویی جلوی بار در اوکراین. مشخصه این است که این دستگاه از مجامع اوکراین است. یک درام با وزن 6 کیلوگرم ، شستشوی سطح بالا و مصرف برق و چرخش خوب C (1000 دور در دقیقه). خود این خودرو باریک است و عمق آن تنها 38 سانتی متر است و همین امر بر همدلی نسبت به آن در ساکنان آپارتمانهای کوچک تأثیر گذاشته است. ماشین لباسشویی فقط 8.2000 دلار هزینه دارد. مزیت دستگاه عملکرد سوخت گیری لباس های شسته شده در چرخه شستشو بود. این مدل طبق بررسی های مشتری بهترین ماشین لباسشویی الکترولوکس معرفی شد.

Electrolux EWS1076CNU

Electrolux EWS1076CNU (ماشین لباسشویی Electrolux EWS1076CNU)

یکی دیگر از مدل های جمع و جور محبوب با بار تا 7 کیلوگرم. مجهز به 14 برنامه شستشو ، محافظت در برابر نشت و تایمر تأخیر شروع است. این مدل همچنین در اوکراین ساخته شده است و در حدود 8000 UAH در دسترس است. یک ماشین لباسشویی خوب و ارزان الکترولوکس.

Electrolux EW6S4R27BX

Electrolux EW6S4R27BX (ماشین لباسشویی Electrolux EW6S4R27BX)

سه ماشین باریک با قالب باریک را "دریای سیاه" فوق العاده از دریای استانیسلاو می بندد. این واحد دارای یک درام ملحفه 7 پوندی با سرعت حداکثر 1200 دور در دقیقه ، عملکرد بخار ، بارگیری مجدد کتانی و کلاس حفاظت از نشت یکپارچه و مصرف انرژی – A ++ است. مضرات این مدل و همچنین دو مورد قبلی موتور جمع کننده است که انرژی بیشتری مصرف می کند. قیمت دستگاه 10 هزار UAH است.

Electrolux EW6F4R21B

 الکترولوکس EW6F4R21B (ماشین لباسشویی Electrolux EW6F4R21B)

مدل بزرگ اندازه بزرگ برای یک خانواده بزرگ. طبل با حداکثر بار تا 10 کیلوگرم پارچه ، موتور اینورتر ، بسیاری از کارکردها و 14 برنامه شستشو. این دستگاه در لهستان ساخته شده است و با قیمت 15.5 هزار UAH به فروش می رسد.

Electrolux EW7F3R48S

Electrolux EW7F3R48S (ماشین لباسشویی Electrolux EW7F3R48S)

این دستگاه چند منظوره از سری پیشرفته مدرن PerfectCare 700 با بسیاری از امکانات پردازش ظریف کتانی شماست. ظرفیت بارگیری دارای 8 کیلوگرم کالاهای خشک است. دستگاه با موتور اینورتر و با ریسندگی کلاس "B". 14 برنامه شستشو ، محافظت از کودک و عملکرد SoftPlus. ماشین با کمال تعجب پر سروصدا است. واحد شستشو در شبکه خرده فروشی برای خرید 17tys ارائه می شود. UAH این مدل در ایتالیا آفتابی ساخته شده است.

Electrolux EW8F3R28S

دستگاه سری PerfectCare 800 با فیدر بخار. شستشوی حداکثر 8 کیلوگرم لباسشویی در هر چرخه ، چرخش حداکثر 1400 دور در دقیقه ، بهترین کلاس انرژی – A +++. دستگاه در هر چرخه شستشو بسیار ساکت است. یک مزیت اضافی عملکرد TimeManager است که به شما امکان می دهد زمان شستشو را کاهش دهید. و برای چنین کل مجمع لهستانی است که درخواست تنها 18000 UAH.

Electrolux EW7WR361S

ماشین لباسشویی Electrolux EW7WR361S (Electrolux EW7WR361S)

دستگاه خشک کن قدرتمندی که روی فناوری دستگاه PerfectCare SensiCare کار می کند. چرخه کار – 10 کیلوگرم شستشو ، 6 کیلوگرم خشک کردن. شستشوی آرام و ساکت ، درباره چرخش در 1600 دور در دقیقه چه می توانید بگویید؟ توابع SoftPlus ، تصفیه بخار ، مدیر زمان ، ضسبنسرس مواد شوینده مایع. بهترین عملکرد در امتیاز ما از ماشین های لباسشویی الکترولوکس است. هزینه واحد 25000 UAH است. کشور تولید – ایتالیا.

الکترولوکس EWX147410W

Electrolux EWX147410W (ماشین لباسشویی Electrolux EWX147410W)

مدل جلوی داخلی با خشک کردن. می توانید در هر چرخه 7 کیلوگرم لباسشویی یا 4 کیلوگرم خشک کنید. دستگاه دارای رکورد مصرف انرژی نیست اما برای واحدهای دارای خشک کردن معمولی است. در غیر این صورت تمام عملکردها را به طور کامل انجام می دهد. این بهترین ماشین لباسشویی الکترولوکس در این کلاس است. همانطور که انتظار می رود ، مدل ارزان نیست – 25000 UAH. اما با توجه به اینکه وی از ایتالیا آورده شده است ، می توان توضیح داد.

 ماشین آلات با بارگذاری عمودی
الکترولوکس EWT1264ILW

Electrolux EWT1264ILW (ماشین لباسشویی Electrolux EWT1264ILW)

دستگاه بارگذاری عمودی از لهستان. حاوی 6 کیلوگرم کتان است. نرخ های خوب کلاس های اقتصاد و لباسشویی / چرخش. ضرر را باید در هنگام شستشو افزایش نویز در نظر گرفت که مشخصه دستگاههای عمودی با واحدهای جمع کننده قدرت است. هزینه مدل – 10.4000 UAH.

الکترولوکس EWT1276ELW

الکترولوکس EWT1276ELW (ماشین لباسشویی Electrolux EWT1276ELW)

این مدل از نظر مشخصات مشابه است ، که با مدل قبلی با ظرفیت درام بزرگتر – 7 کیلوگرم متفاوت است. و برای این 1 کیلوگرم اضافی باید 1.5000 UAH دیگر بپردازید. (هزینه ماشین 11.9000 UAH.) بهترین ماشین لباسشویی الکترولوکس در کلاس دستگاههای بارگذاری عمودی. واحد شستشو نیز در لهستان تولید می شود.

 مشکلاتی که می توانند هنگام استفاده نادرست ایجاد شوند

مشکلات رایج در استفاده نادرست از ماشین لباسشویی و راه حل ساده آنها:

نصب مستقل دستگاه در اتاق اختصاص یافته در آشپزخانه یا حمام ، که اغلب با عوارض همراه است. نداشتن تجربه کافی ، صاحب خودرو اغلب این کار را اشتباه انجام می دهد. در نتیجه ، ما یک واحد ارتعاشی می گیریم ، که در اطراف محل حرکت می کند ، خانه ها را می ترساند.
اتصال دستگاه به خط برق "ضعیف" باعث اتصال کوتاه در سیم کشی و شکستن ماشین لباسشویی می شود. توصیه می شود لباس های شسته شده در منازل را با منبع تغذیه مشکل ساز از طریق تنظیم کننده ولتاژ متصل کنید ، در غیر این صورت ممکن است وسایل الکترونیکی دستگاه از بین بروند.
ما نمی توانیم روی کیفیت ضعیف آب شیر تأثیر بگذاریم ، که می تواند دستگاه را به راحتی خراب کند. با این حال ، ما می توانیم از محصولات مقیاس استفاده کنیم که تجمع آن در عناصر مهم ماشین لباسشویی را به تأخیر می اندازد.
جابجایی مناسب دستگاه برای ماندگاری آن بسیار مهم است. اولین قانون مهندسی مکانیک نشان می دهد که هرچه سازوکار ساده تر باشد ، قابل اطمینان تر است. در مورد ماشین لباسشویی موضوع دیگری است. اینها ماشینهای پیچیده ای هستند که الکترونیکی پر شده و با کار سخت بارگیری می شوند. بنابراین ، وجدان داشته باشید ، دریچه دریچه را در حالت کار قرار ندهید ، آنطور که باید فشار ندهید ، کتانی را که در درام قرار دارد ، فشار ندهید. "پودر قلب" را بریزید و گاهی اوقات فقط دستورالعمل های دستگاه را بخوانید. با خانم گره خورده باشید و او تلافی می کند.
نکاتی در مورد عملکرد و نگهداری مناسب
برای اینکه ماشین لباسشویی به مدت طولانی کار نکند و شستشوی خوبی به شما بدهد ، رعایت قوانین ساده کار مهم است:

قبل از شستشو ، تنبل نشوید و کتانی ها را بر اساس رنگ و نوع پارچه مرتب کنید ، به خاطر داشته باشید که روی همه زیپ ها و دکمه ها روی همه چیز چسبانید.
قبل از شستن ، حتماً جیب های لباس را بازرسی کنید تا از اشیاء خارجی که می توانند دستگاه را خراب نکنند جلوگیری کنید. به طور معمول سعی کنید از کیسه های مخصوص شستشو استفاده کنید. این احتیاط به جلوگیری از گرفتگی پمپ و شلنگ تخلیه کمک خواهد کرد.
فقط لباس زیر را در یک خط مستقیم بارگیری کنید. از بارگذاری ناهموار طبل خودداری کنید و چیزها را جمع نکنید. سعی نکنید که یک درام کامل را بارگیری کنید ، اما با تعقیب خودرویی که خالی از آن است خالی نکنید. اگر دستگاه اضافه بار شستشو با کیفیت خوب را تضمین نمی کند ، دستگاه زیر بار در هنگام چرخش عدم تعادل را تهدید می کند.
ضعف دستگاههای بارگذاری جلو ، مهر و موم دریچه است. وقتی درب را باز و بسته می کنید ، سعی کنید آن را با دقت انجام دهید تا به آن آسیب نرسانید ، در غیر این صورت آب از مخزن نشت می کند.
هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد ، کتان خشک تر خواهد بود. اما از چرخش در سرعت های زیاد سوء استفاده نکنید ، که به زودی نه تنها چیزها بلکه مکانیزم های ماشین لباسشویی را نیز می پوشید.
به طور مرتب ظرف مواد شوینده را از دستگاه جدا کرده و آن را زیر یک جریان آب گرم بشویید.
حداقل شلنگ سالانه وضعیت شلنگ تخلیه را بررسی کرده و علائم فوری آسیب را جایگزین آن کنید. از این گذشته ، وقتی دستگاه کار می کند ، شیلنگ تحت فشار زیادی قرار دارد و حتی در کمترین ترک نیز می تواند پشت سر بگذارد.
برای ماشین لباسشویی های اتوماتیک از پودر مناسب استفاده کنید. پودرهای شستشوی دستی به دلیل افزایش کف کف برای چنین دستگاه هایی مناسب نیستند. کف بیش از حد می تواند دیر یا زود ماشین لباسشویی را بشکند.
بعد از هر بار شستشو ، دستگاه را خشک کنید و درب را برای مدتی باز کنید تا تهویه شود. این به شما کمک می کند تا از بو و قالب جلوگیری کنید

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *