ماشین لباسشویی 2019 فن آوری


یک یاور ضروری در خانه مدتهاست که ماشین لباسشویی است. با این حال ، ما نه تنها یک ماشین لباسشویی بلکه یک ماشین لباسشویی علاقه مند هستیم. دستگاه های مدرن کمی شبیه به دستگاه هایی هستند که ده ها سال پیش در خانه های ما کار می کردند ، آنها دارای فناوری های جالب و مفیدی هستند که کمک می کنند تا روند شستن چیزهای ما راحت تر و کارآمد تر شود.

اطلاعات مفید: نحوه کار ماشین لباسشویی: نحوه عملکرد آن

محبوبیت ماشین های لباسشویی به دلیل نیاز و مفید بودن آنهاست. فقط تصور کنید ، اگر خانه شما ماشین لباسشویی ندارد ، یک آرمگدون واقعی وجود خواهد داشت. هیچ کس نمی خواهد دست آنها را بشوید ، بنابراین ما برای خرید جدید با عجله به فروشگاه می رویم! در سایه چنین اوج گیری ، تولید کنندگان رقیب جنگ واقعی از فناوری را آغاز کرده اند. امروز ما در مورد محبوب ترین و مفیدترین فن آوری های مورد استفاده در ماشین لباسشویی های مدرن توسط مارک های مختلف برای شما خواهیم گفت.

طبل چطور چیده شده است؟
کل روش شستشوی کارها به طور مستقیم در طبل ماشین لباسشویی صورت می گیرد ، بنابراین جای تعجب ندارد که تولید کنندگان مختلف توجه زیادی به توسعه اصلاحات مختلف این درام های مشابه داشته باشند و خاصیت آنها را بهبود بخشند. بسیاری از ما به دستگاه طبل سوراخ دار معمولی عادت کرده ایم ، اما خیلی ها متوجه نیستند که فناوری های طولانی توسعه یافته با کاهش سوراخ های سوراخ سوراخ با افزایش همراه در تعداد سوراخ ها. این کار برای مثال در ماشین لباسشویی سامسونگ با درام الماس آنها انجام می شود. این به ما اجازه می دهد تا تأثیر مکانیکی را روی مواردی که غلبه خواهیم کرد بطور قابل توجهی کاهش دهیم ، اما نتیجه شستشو فقط بهتر شد.

مدل محبوب با درام الماس درام: سامسونگ WW60J30G03WDUA

همین اصل توسط ال جی دنبال شد ، اما با اجرای قطره ای شکل که برای بهبود کیفیت لباس های شسته شده در درام در نظر گرفته شده است ، تکمیل شده است. تصمیم جالبی در این راستا توسط مهندسین بوش اعمال شد. طبل های آنها دارای برجستگی های قطره ای مانند است ، اما از یک طرف صاف و سفت تر از طرف دیگر. بنابراین ، بسته به این که درام ماشین لباسشویی چرخانده شود ، یک شستشوی دقیق ایجاد می شود ، یا برعکس ، شدیدتر. اما جدیدترین راه حل ، کره ای ها را از سامسونگ با درام خود شگفت زده کرد ، که می تواند به طور همزمان از دو جهت بچرخد. این راه حل ماشین لباسشویی را ملزم به شستن کیفیت حتی پیچیده ترین آلودگی می کند.

ماشین های شستشو با هوش
در عصر فناوری هوشمند ، جای تعجب نیست که ماشین های لباسشویی هوش خود را به دست آورده اند. اما برخلاف تصور عامه ، معلوم می شود که وی کاملاً قادر به اتصال ماشین لباسشویی به اینترنت نیست. و چرا؟ یک ماشین لباسشویی معقول باعث می شود تا منابع ، یعنی آب و مواد شوینده را ذخیره کنید. رایج ترین قسمت هوش ماشین لباسشویی ، قابلیت آن در دفع آب بسته به بار است. بله ، حتی اگر حداکثر بار درام 6 کیلوگرم باشد ، اما ما فقط یک سوم یا نیمی از آن را بارگذاری کرده ایم ، خود ماشین لباسشویی مقدار آب را تنظیم می کند و هیچگونه اضافی وجود نخواهد داشت.

در ماشین های لباسشویی trend_technology 2019 باشید – ماشین لباسشویی با آب

تولید کنندگان مختلف برای دستیابی به نتیجه یکسان از فناوری های مختلفی استفاده می کنند. رایج ترین و مطمئن ترین اصل استفاده از سوئیچ فشار ویژه ای بود که سطح آب در درام را اندازه گیری می کند. در بعضی از مواقع رطوبت جذب می شود ، اما پس از آن سطح آب در درام بالا می رود و به محض شروع به کار ، منبع تغذیه خاموش می شود. به ندرت ، دوز شستشو در عقل ماشین لباسشویی نیز استفاده می شود ، اما این بیشتر در مورد محصولات مایع صادق است. بسته به تولید کننده ، سیستم ماشین لباسشویی هوشمند ممکن است متفاوت باشد – منطق فازی ، i-Dos ، 6th Sense و بیشتر.

فناوری خشک کردن در ماشین لباسشویی
برنامه استاندارد شستشو در ماشین لباسشویی مدرن شستشوی مستقیم و چرخش بیشتر لباسشویی است. پس از آن ، ما مواد خشک شده را برای خشک کردن بیشتر با دقت آویزان می کنیم. این کار قبلاً توسط هر کس که خشک کن جداگانه ای نداشت انجام شده است. اما با گذشت زمان ، فن آوری و قابلیت های تولید کنندگان تغییر کرده است و اکنون آنها موفق شده اند دو دستگاه را بطور همزمان نصب کنند ، یعنی ماشین های لباسشویی و خشک کن.

دیدار با صف: ماشین های شستشو با عملکرد خشک کردن. بهترین مدل ها

با این وجود ، خرید مدل ماشین لباسشویی با عملکرد خشک کردن ، نباید از این واقعیت غافلگیر شویم که برای خشک شدن ، باید طبل را کمی آزاد کنیم ، زیرا هنگام شستشو ، به عنوان مثال ، 8 کیلوگرم پارچه ، می توانیم 4 کیلو یا 5 کیلوگرم خشک کنیم. با این حال ، در هر صورت ، بهتر از آویختن چیزهای مرطوب در حیاط یا بالکن است. بعد از خشک شدن ، می توانیم آنها را مستقیماً در کمد آویزان کنیم ، گاهی اوقات حتی اتو کردن لازم نیست.

مخزن قابل جمع شدن و قابلیت نگهداری ماشین لباسشویی
مخزن قابل جمع شدن عامل مهمی از ماشین لباسشویی مدرن است که بیشتر به فناوری تعلق دارد ، بلکه به خصوصیات دستگاه می پردازد. با این حال ، این یک ویژگی بسیار مهم ماشین لباسشویی است ، زیرا باعث می شود تا آنجا که ممکن است تعمیر شود. اغلب ، بعد از پنج یا چند سال استفاده فشرده ، یاتاقان در محور طبل خراب می شود.

به نظر می رسد که تعمیر به اندازه کافی ساده است – فقط این یاطاقان را تغییر دهید. اما تعجب ما در لحظه ای که می آموزیم که امکان رسیدن به بلبرینگ وجود ندارد و تعویض مخزن طبل کاملاً ضروری است ، زیرا تعجب بر آن ضروری نیست. بسیاری از تولید کنندگان مسئول ماشین لباسشویی امروزه در بخش های مختلف قیمت ، مخزن اتومبیل های خود را به هم می زنند ، که باعث می شود بدون تحمل هزینه های اضافی مالی ، خرس آسیب دیده آسان شود. این یک امتیاز عالی برای ماشین لباسشویی است.

موتور مستقیم در ماشین لباسشویی
فن آوری موتور مستقیم ، یعنی Direct Drive ، در بین بسیاری از فن آوری های مورد استفاده در ماشین های لباسشویی محبوبیت عظیمی کسب کرده است. عمدتاً در ماشینهای لباسشویی ال جی استفاده می شود و جوهر آن این است که معمولاً موتور در زیر طبل قرار دارد و توسط اتصال کمربند هدایت می شود. ماشین های لباسشویی ال جی به روش دیگری پیش رفت – موتور مستقیماً بدون استفاده از تسمه در محور طبل قرار گرفت.

در فن آوری ماشین لباسشویی trend_ 2019 باشید – ماشین لباسشویی مستقیم موتور

ماشین لباسشویی با موتور اینورتر مستقیم: LG F2J3NN1W

در نتیجه ، چنین راه حل باعث می شود نه تنها دستیابی به یک عمر طولانی تر سرویس ، بلکه همچنین کاهش لرزش در حین چرخش در دور در دقیقه زیاد امکان پذیر باشد ، دسی بل های نویز در حین کار دستگاه بسیار کوچکتر شدند. ممکن است این یک راه حل ساده به نظر برسد ، اما بسیاری از معایب ماشین لباسشویی هایی را که قبلاً بوجود آمده است از بین برده است.

موتور اینورتر در ماشین لباسشویی
فناوری های اینورتر در فناوری های مختلف به هیچ وجه خبری نیستند ، اما در سال 2019 اهمیت خود را از دست نمی دهند ، حتی برعکس ، بسیاری از توسعه دهندگان می خواهند به همان تعداد ماشین لباسشویی با موتورهای اینورتر در ترکیب خود باشند. به دلیل عدم استفاده از برس و استفاده از آهن ربا در موتور ، اصطکاک بین عناصر موتور به حداقل می رسد و در نتیجه صدای ماشین لباسشویی و کاهش ساییدگی عناصر آن باعث کاهش سر و صدای کمتری می شود.

ماشین لباسشویی با موتور اینورتر: Electrolux EW6S3R26SI

این یک توضیح ساده است ، اما می گوید که فناوری اینورتر در ماشین های لباسشویی ، عمر آن را طولانی می کند ، مانند یک موتور مستقیم در ال جی ، که ، با این حال ، به همان اندازه اینورتر است. و اینورتر عملکرد خود را آرام تر می کند و لرزش هنگام چرخش کمتر می شود.

ماشین لباسشویی با تلفن هوشمند چگونه کار می کند؟
ممکن است گزینه های مختلفی برای تعامل ماشین لباسشویی با تلفن هوشمند وجود داشته باشد. اولین موردی که به ذهن متبادر می شود یک سیستم خانه هوشمند است که در آن با کمک یک تلفن هوشمند می توانیم عملکرد ماشین لباسشویی را رصد کنیم ، زمان قبل از پایان شستشو را ببینید ، از راه دور عملکردهای خاصی از دستگاه را فعال یا غیرفعال کنید. علاوه بر این ، ال جی از عملکرد تعیین خرابی یا خطای ماشین لباسشویی استفاده می کند. ما عملکرد را فعال می کنیم ، ماشین لباسشویی بوق می زند ، که به تعیین درجه شکستگی یا خرابی کمک می کند.

در فن آوری ماشین لباسشویی 2019 باشید – ماشین لباسشویی با تلفن هوشمند

اما یکی از جالب ترین راه حل ها ویژگی Tag On بود. این فناوری با ابزار NFC در دسترس است و قادر به بارگیری حالت های جدید در ماشین لباسشویی است که در ابتدا در دسترس نبودند.

عملکرد بخار در ماشین لباسشویی
شاید تعجب کنید ، اما ماشین لباسشویی شما قادر به هیپنوتیزم است. آیا تا به حال خود را پیدا کرده اید که از پنجره ای که در در خانه چگونگی چرخش طبل آن با آب است خیره شده اید. اما درمورد اینکه چگونه یک ماشین را هنگامی که ماشین لباسشویی کار می کند تصور کنید اما در طبل آب وجود ندارد. چنین چیزی وجود ندارد؟ در واقع ، اگر ماشین لباسشویی دارای برنامه هایی باشد که با آب کار نمی کند بلکه با بخار کار می کند. اگرچه گاهی پیش می آید که برنامه هم از آب و هم بخار استفاده می کند.

در ماشین های لباسشویی trend_technology 2019 باشید – ماشین لباسشویی با بخار

مهم: سطح جدیدی از پاکیزگی – ماشین های شستشوی بخار ال جی

فواید چرخه بخار واضح است. این جفت به طور مؤثر چیزها را از بوهای خارجی از بین می برد. در عین حال ، حتی از موارد سوز آور مانند بوی دود سیگار نیز صرفه جویی می شود. این زوج همچنین با موفقیت نوارهای آلرژی زا و پاتوژنهای ما را بهم می ریزند. این بدان معنی است که ماشین لباسشویی با تکنولوژی بخار برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مفید خواهد بود. و در میان چیزهای دیگر ، این زن و شوهر وسایل ما را تازه تر ، اتو کردن آسان تر ، لمس کردن آنها لذت بخش تر می کند.

بار اضافی لباسشویی در ماشین لباسشویی
من مطمئن هستم که بسیاری از شما از جمله من اتفاق می افتد که طبل ماشین لباسشویی را با لباسشویی بار کنید ، شروع به شستشو کنید و ناگهان متوجه می شویم که فراموش نمی کنیم تی شرت ، جوراب دوم یا چیزی را پرتاب کنیم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، اگر ما یک ماشین لباسشویی با بارگذاری عمودی داشته باشیم ، اما با قسمت جلو کار چندان آسانی نیست. اغلب لازم است منتظر پایان چرخه شستشو باشید و دفعه بعد چیزهای فراموش شده را بشویید.

کمی درباره راه اندازی مجدد: بررسی واشر واشر سامسونگ WW8500 AddWash

یکی از شیک ترین فن آوری های چند سال اخیر ، که به طور فعال در سال 2019 توسعه می یابد ، فناوری بارگذاری مجدد کتانی است. این محصول در ماشین های لباسشویی سامسونگ به بهترین وجه توسعه یافته و به آن Add Wash گفته می شود. نکته پایانی این است که درب دیگری روی درب ماشین لباسشویی قرار دارد. آنها می توانند پس از شروع چرخه شستشو باز شوند و موارد فراموش شده را اضافه کنید.

واشر دوتایی
لوازم خانگی ، از جمله ماشین لباسشویی ، با توجه به فناوری های آنها ، به اندازه تلفن های هوشمند و رایانه به روز نمی شوند. اما پیشرفت واقعی طی چند سال گذشته ، که شاید تاکنون مورد توجه ما نباشد ، فناوری ماشین لباسشویی با دو بار است. نمونه بارز چنین ماشین لباسشویی LG Twin Wash است.

در فن آوری ماشین لباسشویی trend_ 2019 باشید – ماشین لباسشویی با دو بار

دو درام در یک واحد! TwinWash – ماشین لباسشویی پیشرفته از LG

جوهر فناوری استفاده از دو درام همزمان در ماشین لباسشویی برای شستشوی یکبار مصرف پارچه ها ، رنگ های مختلف است. بنابراین زمان زیادی را صرفه جویی می کنیم ، اگرچه منصفانه است که بگوییم ماشین های شستشوی دوتایی ابعاد قابل توجهی دارند که همیشه در آپارتمان های استاندارد داخلی جای نمی گیرند. مشخصه چنین ماشین هایی حداکثر بار آنها است که می تواند تا 12 کیلوگرم برسد.

بیایید خلاصه کنیم
ما در ماشین لباسشویی های مدرن فن آوری های زیادی می بینیم. ما محبوب ترین و محبوب ترین را در بین این مجموعه انتخاب کرده ایم. و در حالی که همه آنها فقط در یک ماشین لباسشویی قابل ترکیب نیستند ، ما قادر خواهیم بود ضروری ترین آنها را انتخاب کنیم و با این کار موفق ترین ماشین لباسشویی را در بین دیگران خریداری کنیم.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *