بهترین تلویزیون سامسونگ: راهنمای شما برای برترین تلویزیون سامسونگ برای سال 2019

اگر به دنبال بهترین تلویزیون سامسونگ هستید ، بیشتر جستجو نکنید. ما لیستی قطعی از جدیدترین و بهترین تلویزیونهای سامسونگ را برای شما تهیه کرده ایم.

اگر می خواهید یک تلویزیون جدید بخرید ، احتمالاً از سامسونگ است. تولید کننده کره ای در 10 سال گذشته بهترین تولید کننده تلویزیون بوده است – فروش بسیاری از مجموعه های تلویزیونی که سونی و ال جی در کنار هم قرار گرفته اند. (به همین دلیل ، احتمالاً شما در هفته های آینده تعداد زیادی مجموعه سامسونگ را در راهنمای معاملات تلویزیون جمعه سیاه پیدا خواهید کرد .)

آیا می خواهید بهترین تلویزیون های سامسونگ را بدانید؟ راهنمای ما برای ترکیب تلویزیون سامسونگ در سال 2019 را ببینید
یکی از نیروهای محرک موفقیت سامسونگ – و احتمالاً دلیل حضور شما در اینجا – این است که سامسونگ هر ساله تعداد زیادی تلویزیون را بیرون می کشد. ما قبلاً تعداد زیادی از مدل های Quantum dot ( QLED ) ، تلویزیون های Designer ارتقا یافته و موارد دیگر را در سال 2019 بیان می کنیم ، اگرچه لیست زیر از بهترین مجموعه های موجود در بازار جدا شده است.

هر آنچه را که به دنبال تلویزیون هستید ، باید تلویزیون سامسونگ برای تأمین نیازهای شما در آنجا باشد – گرچه گفتن تفاوت بین نامهای طولانی و تکراری محصولات آنها می تواند کار گیج کننده ای باشد.

هرچند نگران نباشید – ما برای کمک به اینجا هستیم. هرچه را که به دنبال آن هستید و بودجه خود را در نظر بگیرید ، به شما کمک می کنیم بهترین تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنید.

 چرا سامسونگ بیش از ال جی یا سونی؟
با توجه به اینکه در این صفحه قرار گرفتید ، ما به نوعی فرض می کنیم که سامسونگ را در ذهن داشته اید – چرا دیگر بهترین تلویزیون سامسونگ را خریداری می کنید؟ اما شاید شما هنوز در آن مرحله تحقیق هستید که در مورد سامسونگ کاملاً مطمئن نیستید ، و می خواهید بدانید که چرا بسیاری از افراد دیگر – نظررسان و علاقه مندان به طور یکسان – سوار قطارهای هیجانی سامسونگ می شوند.

سامسونگ با این قشرها قدرت بسیار خوبی دارد زیرا تلویزیون های آن معمولاً رنگی تر و بسیار روشن تر از رقابت هستند ، خصوصاً در محدوده QLED.

همچنین برای بحث مهم است: تلویزیون های سامسونگ به طور معمول کارهایی عالی را با بالا بردن سرعت (تبدیل HD به 4K) انجام می دهند و معمولاً در هنگام اجرای صحنه ها با حرکت سریع بهتر از مجموعه های ال جی عمل می کنند. آنها فناوری ای به نام HDR10 + ارائه می دهند که باعث می شود رنگ ها بسیار واضح به نظر برسند ، و به طور کلی تاخیر ورودی نیز بسیار کم است ، همچنین برای گیمرهایی که به دنبال استفاده از تلویزیون با Xbox One X یا PS4 Pro هستند بسیار عالی است .

در روند نزولی ، تلویزیون های سامسونگ به طور کلی گران تر از آنهایی هستند که توسط رقبای خود ساخته شده اند و همیشه بسیار طولانی نیست. مطمئن نیستم که این را بدانید ، اما سامسونگ برای ایجاد برخی از … محصولات انفجاری شهرت کمی دارد .

مشکل دیگر تلویزیون های سامسونگ این است که آنها از Dolby Vision پشتیبانی نمی کنند – یک فرمت HDR که باعث روشنایی و رنگ های بهتری نسبت به HDR10 می شود.

تمام آنچه گفته شد ، اغلب از بدی بیشتر است و در اینجا در TechRadar صفحه نمایش سامسونگ را به افرادی پیشنهاد می کنیم که کمی بیشتر هزینه کنند و به دنبال زیباترین تلویزیون ها هستند (هرچند گزینه های بودجه و میان رده ای خوبی وجود دارد). همانطور که در زیر می بینید)

سیستم عامل Tizen سامسونگ چگونه است؟ برای اطلاع از راهنمای تلویزیون هوشمند ما مراجعه کنید
بهترین تلویزیون سامسونگ: ساختار نامگذاری توضیح داده شده است
قبل از اینکه به مدلهای خاص غرق شویم ، بیایید یک ثانیه از کنوانسیون نامگذاری سامسونگ را صرف کنیم. پس از فهمیدن چگونگی کارکرد ، می توانید برچسب های مبهم و همچنین هر کارمند الکترونیک را بخوانید – که اگر در جستجوی برخی معاملات ، جمعه سیاه یا دوشنبه سایبر را ترک کنید ، یک مزیت بزرگ است .

ما سامسونگ UN55MU7000FXZA را در بالا ذکر کردیم ، بنابراین بیایید از آن به عنوان نمونه استفاده کنیم.

برگه تقلب راهنمای تلویزیون سامسونگ


در اینجا یک برگه سریع تقلب برای خواندن برچسب سامسونگ آورده شده است:

مثال: سامسونگ UN55MU7000FXZA

1. سازمان ملل: سرزمینی که تلویزیون در آن ارائه می شود (سازمان ملل متحد برای آمریکا ، UE برای اروپا و امارات متحده عربی برای آسیا / استرالیا)
2. 55: اندازه صفحه نمایش (این یک تلویزیون 55 اینچی است)
3. MU: نشان می دهد تلویزیون در چه سالی قرار دارد ساخته شده است (MU مدل 2017 را نشان می دهد)
4. 7000: آخرین شماره سری است (بالاتر بهتر است اما به طور معمول گران تر نیز هست)

سازمان ملل نشان می دهد که شما در مورد مدل آمریکایی تلویزیون صحبت می کنید. اگر در انگلستان هستید ، ممکن است با دیدن یک "UE" قبل از همه شماره های دیگر ، در حالی که خوانندگان استرالیایی یا آسیایی ممکن است قبلاً یک پیشوند UA را دیده باشند ، بیشتر آشنا شوید.

البته اگر در حال خرید یک تلویزیون QLED جدید از سامسونگ هستید ، به جای آن ، QN ، QE یا QA را در این نقطه پیدا خواهید کرد.

اگر در یک منطقه یک تلویزیون بخرید و به منطقه دیگری بروید ، می تواند برخی از مشکلات را ارائه دهد ، اما تا زمانی که برای منطقه خود یک تلویزیون بخرید ، خوب خواهید بود.

شماره پس از پیشوند UN / UE pr QN / QE اندازه صفحه نمایش است. A '55' به معنای تلویزیون 55 اینچ است. سامسونگ UN49MU6500 یک تلویزیون 49 اینچی آمریکایی است ، در حالی که سامسونگ UN65MU6300FXZA یک تلویزیون 65 اینچی آمریکایی است.

بعد از MU و دو عدد اول یک جفت حرف دوم آمده است. این جفت شدن نشان می دهد که تلویزیون در چه سالی قرار دارد. M- یا MU- به معنای این است که تلویزیون از سال 2017 مانند همه تلویزیون های QLED (Q9F ، Q8C ، Q8F ، Q7C و Q7F) باشد.

اگر KS یا KU را در عنوان می بینید ، تلویزیون در سال 2016 ساخته شده است. تلویزیون های JU و JS در سال 2015 ساخته شده اند. HU 2014 بود ، سری F از سال 2013 ، و غیره.

چهار شماره آخر سریال هستند. در سال 2017 سامسونگ در 5 سری اصلی تلویزیونهای 5: 6 ، سری 7 ، 7 سری ، 8 سری ، 9 سریال را در کنار تلویزیون های QLED و تلویزیون های شیک تر محور تر ، فریم و سریف تولید می کند.

هرچه این سریال بالاتر باشد ، عملکرد آن نیز بیشتر است. شکستن آن با سری بسیار سخت است ، زیرا برخی از اندازه های بزرگتر صفحه نمایش دارای ویژگی های مختلف نسبت به اندازه صفحه نمایش های کوچکتر هستند ، اما تلویزیون های سری بالاتر دارای ویژگی هایی مانند HDR ، 4K ، تنظیمات روشنایی بالاتر ، هندلینگ بهتر و سیستم عامل های بهتر هستند.

قانون معمولی این است که بالاتر بهتر است ، بلکه به طور کلی گران تر نیز هست.

آخرین و مهمترین چیز شما FXZA است – ترکیبی از نامه ها که نشان دهنده منطقه (A (مخفف A برای آمریکا)) است و به دلایلی عجیب ، ردیابی موجودی ها. این قسمت آخر تا حد زیادی قابل چشم پوشی است مگر اینکه تلویزیون را وارد پایگاه داده کنید.

بهترین تلویزیونهای سامسونگ با یک نگاه
بهترین تلویزیون سامسونگ: سامسونگ Q90 QLED
قیمت مناسب: سامسونگ Q80 QLED
بهترین بودجه: سامسونگ NU7100
 بنابراین ، بهترین تلویزیون سامسونگ چیست؟
تبلیغات

بهترین سامسونگ: Q9FN (QN65Q9FN)
سامسونگ Q9FN (QN65Q9FN). اعتبار تصویر: سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ Q90
بهترین QLED تا به امروز

1،902.70 یورو
نمایش در آمازون
2.993.99 یورو
نمایش در آمازون
4570.99 یورو
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (10 یافت شده)
؟
کیفیت تصویر عالیعملکرد باورنکردنی HDRزاویه دید گسترده ترپلت فرم جامع هوشمندپشتیبانی از دالبی ویژن نیستبدون بلندگو Dolby Atmos
پرچمدار سامسونگ 4K QLED برای سال 2019 به نوعی توانسته است Q9FN سال گذشته را که قبلاً در این لیست مقام برتر را در اختیار داشت ، کنار بگذارد.


Q90 به عنوان مدل برتر در QLED سامسونگ – مدل های 8K مانند Q950R کنار – Q90 یک تصویر واقعا پویا با پردازش تصاویر پیشرو در بازار و تصاویر HDR باور نکردنی ارائه می دهد. روشنایی اوج خیره کننده 1600 نیت (دو برابر بیشتر OLED ها) را ذکر نمی کنیم. با داشتن یک طراحی باریک و بدون حاشیه ، و جعبه OneConnect برای مرتب کردن تمام کابل های شما ، Q90 به همان خوبی است که هنگام خاموش بودن تلویزیون به آن نگاه کنید.

تبلیغات

اما یکی از چشمگیرترین نوآوری های Q90 زاویه دید است: چیزی که پانل های LCD به طور سنتی با آن دست و پنجه نرم می کنند ، با توجه به اینکه نور پس زمینه معمولاً با آن روبرو می شود. سامسونگ با توجه به فناوری Ultra View Angle ، این مشکل را تحسین برانگیز حل کرده است ، به این معنی که کنتراست و رنگ به همان اندازه محور بودن دارای قدرت محوری هستند.

دستیار صوتی داخلی Bixby و پلتفرم هوشمند جامع به آن بیفزایید ، و یک تلویزیون با کلاس برتر دارید که قادر به رقابت با هر تلویزیون OLED است.

اگر بهترین تلویزیون سامسونگ را می خواهید ، Q90 مطمئناً همین است.

بررسی کامل را بخوانید: تلویزیون QLED سامسونگ Q90

تلویزیون QLED سامسونگ Q80
QLED میان رده ای که کالاها را در اختیار دارد

1،299 یورو
نمایش در آمازون
22.49 پوند
مشاهده در EBAY-GB
1،299 پوند
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (10 یافت شده)
؟
سطح سیاه ثابتنور پس زمینه کامل کامل آرایهپردازنده تصویر عالیبازی Freeview نیستبدون دالبی ویژن
تلویزیون QLED سامسونگ QLER QLED سریعترین امسال نیست اما در حقیقت ، بعد از سامسونگ Q90 و Q85 سامسونگ ، سومین دوره از این لیست است . تفاوت بین هر یک ممکن است افزایشی باشد ، اما با زمانی که شما Q80R را بدست آورده اید ، نسبت به مدل های رده بالاتر یک قیمت قابل توجهی صرفه جویی می کنید.

تبلیغات

Q80R هنوز هم بسته به QLED QLED در سال 2019 است: یک صفحه نمایش خیره کننده روشن ، یک نور پس زمینه مستقیم مستقیم ، و فناوری جدید Ultra View Angle سامسونگ (که باعث می شود رنگ ها حتی از محور خارج از آن غنی تر به نظر برسند). اشاره ای به کنترل صدا از طریق دستیار صوتی Bixby سامسونگ و قابلیت های Airplay 2 نمی کند.

اما شما تمام این قیمت را فقط برای 1.999 پوند / 1،999 دلار (حدود 2،900 دلار AU) RRP برای مدل 55 اینچی بدست می آورید ، قیمت ها در اکثر خرده فروشان به 1699 / / 1،599 دلار (حدود 2300 دلار AU) کاهش یافته است. خریداران در ایالات متحده نیز در کنار مدل های معمولی 55 و 65 اینچی گزینه ای از اندازه های بزرگ 75 و 82 اینچی دارند.

همانطور که سامسونگ است ، هیچ پشتیبانی Dolby Vision وجود ندارد – به این معنی که HDR را از طریق Netflix و موارد مشابه از آن استفاده نخواهید کرد – به جای HDR10 + ، که توسط Amazon Prime استفاده می شود ، بهترین کیفیت HDR را خواهید داشت.

اگر به دنبال سازش بین قیمت و عملکرد در شکار بهترین تلویزیون سامسونگ هستید ، به دنبال آن هستید.

اگرچه در انگلستان هشدار داده می شود: شما UI Freeview Play را دریافت نخواهید کرد ، اگرچه باید بتوانید به طور جداگانه به اکثر کانالهای داخلی دسترسی پیدا کنید.

بررسی کامل را بخوانید: تلویزیون سامسونگ Q7FN QLED

خوب ، اما بهترین تلویزیون سامسونگ ارزان چیست؟

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *